• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 1 مهر 1398
کد مطلب : 80337
+
-

با مردم

با مردم









تخفیف‌های نمایشی در فروشگاه‌های بزرگ
چرا سازمان‌های مبارزه با گرانفروشی و حمایت از مصرف‌کننده کنترلی روی قیمت بسیاری از اجناس در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ندارند؟ از اول سال تاکنون چندبار قیمت اجناس تغییر کرده و هر بار اعلام می‌کنند تخفیف اجناس، 30درصد به قیمت‌ها اضافه می‌کنند و در عوض 20درصد تخفیف می‌دهند.
صفری از تهران

اختصاص پیاده‌رو به پمپ گاز!
در منطقه۵، ناحیه ۶، پیاده‌روی غربی خیابان برادران رحمانی برای ورود خودروها به پمپ گاز اختصاص داده شده است. سامانه شهرداری عنوان می‌کند که پلیس برای مدیریت ترافیک این کار را انجام داده است! از سویی پیاده‌روی طرف دیگر بلوار، بسیار خطرناک‌تر است و گذرگاه پمپ بنزین و پمپ گازی دیگر و همچنین گذرگاه معاینه فنی ماشین‌های بزرگ و گذرگاه دانشکده مخابرات و گذرگاه اتوبوس‌های بین‌شهری است. بدتر از اینها اینکه در خیابان، لاین کناری همین پیاده‌رویی که به ‌خودروها اختصاص داده شده است، به محل پارک و خواب اتوبوس‌های کرج و شهرک‌های اطراف تبدیل شده است. آیا این تضییع حقوق شهروندی نیست؟
طالبی از تهران

ترافیک جنوب شهر را باز کنند
از مسئولان توقع داریم برای بازگشایی ترافیک‌های قفل و بسیار آزاردهنده در جنوب شهر فکری بکنند. پایین‌تر از میدان جمهوری گاهی خودروهای شخصی و اتوبوس‌ها مسیر 5 دقیقه‌ای را در یک ساعت طی می‌کنند؛ نمونه آن پل هلال‌احمر است که زیر یک ساعت نمی‌توان از آن گذشت. هم‌اکنون پروژه‌های نیمه‌کاره بسیاری در جنوب شهر مانده که افتتاح و تکمیل آنها می‌تواند در بازگشایی گره ترافیک کارگشا باشد.
مهری از تهران

قانون سربازی نیازمند اصلاح است
وقتی 2میلیون و 600هزار نفر سرباز غایب داریم، یعنی قانون سربازی نیاز به اصلاح دارد. لطفا اجرای قانون سربازی داوطلبانه در دستور کار مسئولان باشد.
یوران از مشهد

درختان پیاده‌روهای شمیران خشکیده‌اند
اغلب نهال‌ها و درختان نوکاشت که در باغچه‌ها و پیاده‌روهای منطقه شمیران و به‌خصوص قیطریه هستند، از بی‌آبی در حال خشک‌شدن هستند! بارها تماس گرفته‌ایم اما هر بار فقط قول رسیدگی داده‌اند. این در حالی است که این درختان آبیاری درست نمی‌شوند و تانکر آب به‌جای آبیاری درختان آسفالت را می‌شوید و رد می‌شود و فقط می‌گوید نباید ترافیک شود. تقاضای رسیدگی داریم.
مجتهدزاده از شمیران

حقوق بازنشستگان همچنان با تأخیر پرداخت می‌شود
مسئولان تامین‌اجتماعی با تأخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان به‌گونه‌ای عمل کرده‌اند که مثلا من که هر ‌ماه چهاردهم حقوق می‌گرفتم الان به بیست‌و‌هشتم‌ ماه رسیده‌ام که آن هم اغلب تا روز آخر‌ماه طول می‌کشد. لطفا حقوق بازنشستگان به‌موقع پرداخت شود و مسئولان دست از این کار در مورد بازنشستگان بردارند.
هاشمی از تهران

مشکلات ساخت‌وساز در خیابان بهرام شمالی
ساکنان کوچه امید در خیابان بهرام شمالی واقع در منطقه یک، ناحیه 7 با مجوز ساخت‌و‌سازی‌ که برای پلاک 3 در این کوچه صادر شده، دچار مشکلات بسیاری شده‌اند. از مسئولان توقع برخورد با این موضوع را داریم.
وجیهی از خیابان بهرام

ساختمان بیمارستان نفت تا کی باید نیمه‌کاره بماند
ساختمان بیمارستان نفت در بلوار میرداماد سال‌هاست نیمه کاره مانده. آیا واقعا وزارت نفت بودجه‌ای برای تکمیل آن ندارد؟ اگر نداشت چرا این همه هزینه کردند و این همه مصالح و سرمایه به حال خود رها شده است؟
حیدر از میرداماد

با وام ازدواج می‌توان 2 رقم وسیله خانه خرید
وام ازدواج پس از کسر کارمزد به مبلغ 28میلیون به‌دست هر زوج می‌رسد که با آن فقط می‌شود 2 قلم وسیله خانه خرید.
سیف‌آبادی از شهریار

ایستگاه متروی خواجه عبدالله عابر بانک ندارد
ایستگاه متروی خواجه عبدالله یکی از ایستگاه‌های پرتردد متروست که فاقد دستگاه عابر بانک است. لطفا دستگاه نصب شود.
موسوی از خواجه‌عبدالله

 

این خبر را به اشتراک بگذارید