• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 31 شهریور 1398
کد مطلب : 80033
+
-

سازمان فرهنگی شهرداری یزد ۳۴ طرح عمرانی نیمه‌تمام دارد

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد گفت: ۳۴ طرح عمرانی نیمه‌تمام توسط این سازمان در دست اجراست و امسال برای این طرح‌ها ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

«عباس ملازینلی» در گفت‌وگو با ایرنا افزود: سال گذشته هم برای تکمیل این طرح‌ها به همین میزان سرمایه‌گذاری شده بود؛ طرح‌های یاد شده ۹۰ درصد پیشرفت فیریکی دارند که بیشتر آنها امسال افتتاح می‌شوند.

وی تکمیل و تجهیز لوازم ورزشی خانه‌های ورزشی محلات، ساخت ایستگاه‌های فرهنگی در پارک‌های کوهستان، غدیر، آزادشهر و آزادگان، ایجاد خانه‌های فرهنگی به صورت پایلوت در ۲ محله و ایجاد فرهنگسرای اجتماعی را از جمله این طرح‌ها نام برد. ملازینلی ایجاد خانه فرهنگ ویژه در محله گازارگاه یزد را از طرح‌های اصلی این سازمان نام برد و گفت: همچنین سالن آمفی‌تئاتر تالار شهر شهرداری یزد هم در حال مرمت است و یک سینمای روباز با ظرفیت یک‌هزار نفر هم در شهر یزد امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: همچنین یک زمین چمن مصنوعی در فلکه سوم آزادشهر در حال ساخت است و قرار است دور این زمین پیست دوچرخه‌سواری ویژه بانوان ایجاد شود. ملازینلی اظهار کرد: نیاز به نگارخانه در شهر یزد احساس می‌شود، بنابراین تلاش شد از فضاهای موجود برای این منظور استفاده شود. بر این اساس با همکاری و هماهنگی اوقاف و امور خیریه، 3 آب‌انبار در 3 منطقه شهر پاکسازی، آماده‌سازی و به نگارخانه تبدیل می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید