• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 31 شهریور 1398
کد مطلب : 79935
+
-

10 کیلومتر از رینگ جزیره هرمز اجرا شد

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان از آغاز اجرای عملیات آسفالت پروژه رینگ جزیره هرمزخبر داد و گفت: 10 هزار متر از طول این رینگ آماده آسفالت شده است.

به گزارش ایسنا، « علی علیزاده» در تشریح این خبر عنوان کرد: زیرسازی وآماده سازی و آسفالت رینگ جزیره هرمز برای  توسعه زیرساخت‌های گردشگری ، تسهیل در تردد شهروندان، وسایط نقلیه و در نهایت آسایش بازدید‌کنندگان اهمیت بالایی دارد. این امر موجب شده تا راه و شهرسازی با جدیت بیشتری در این راه قدم بردارد.

وی گفت: از آنجا که جزیره هرمز یکی از مقاصد مهم گردشگری در استان هرمزگان است و علاوه بر جاذبه‌های تاریخی و خاص بودن بافت زمین‌شناسی آن، می‌تواند مقصد مهمی برای دانشجویان این رشته نیز باشد، عملیات اجرایی رینگ با همکاری بنیاد برکت در حال انجام است.

علیزاده در خصوص مشخصات رینگ جزیره هرمز نیز بیان کرد: عرض کل بلوار 6/14 متر است و  2خط عبوری 2 متری برای پیاده‌روی و مسیر دوچرخه‌سواری دارد که در حال احداث است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهر سازی هرمزگان در خصوص فعالیت‌های عمرانی صورت‌گرفته در راستای تکمیل فاز نخست این پروژه گفت: عملیاتی نظیر خاکبرداری و خاکریزی، احداث 12 دستگاه پل، 13 دستگاه پارکینگ، انجام شده و فقط اساس و آسفالت پروژه باقی مانده که در روزهای پیش رو انجام خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: طول کل رینگ حدود 21 کیلومتر است و امیدواریم با تزریق اعتبار در سال‌های آتی و به مرور اجرا شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید