• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
شنبه 30 شهریور 1398
کد مطلب : 79761
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/DB05
+
-

وزنه‌بردار تاریخ‌ساز: توانایی‌ام بیشتر از این بود

حافظ قشقایی: از وزنه‌هایی که زدم راضی نیستم

ورزش
وزنه‌بردار تاریخ‌ساز: توانایی‌ام بیشتر از این بود

ملی‌پوش دسته 55 کیلوگرم وزنه‌برداری ایران پس از کسب مدال نقره مسابقات قهرمان جهان گفت: از وزنه‌هایی که زدم رضایت کامل ندارم و می‌توانستم بهتر از این عمل کنم. به گزارش ایسنا «حافظ قشقایی» که در مسابقات جهانی 2019 تایلند طلسم 40 سال ناکامی وزنه‌برداری ایران در کسب مدال در دسته سبک وزن را شکست، با بیان این‌که این دوره از مسابقات نسبت به سال قبل از سطح بالاتری برخوردار بود، اظهار کرد: در مسابقات سال گذشته با همین وزنه‌هایی که زدم می‌شد مدال بهتر و امتیاز بیشتری گرفت.  وی افزود: با توجه به این‌که یک سال تا مسابقات المپیک باقی مانده، در این دوره از رقابت‌ها حریفانم به‌ویژه از کشورهای شرق آسیا بسیار آماده و سرحال حضور پیدا کرده بودند. 

این ملی‌پوش کرمانشاهی وزنه‌برداری ایران تصریح کرد: وزنه‌بردار اهل کره شمالی که به مدال طلای این وزن (55 کیلوگرم) دست پیدا کرد، کسب چند مدال المپیک و جهانی را در کارنامه ورزشی خود دارد و با این مدال خود را در تاریخ وزنه‌برداری سبک وزن اسطوره‌ای جاویدان کرد. وی به کسب مدال نقره خود در این رقابت‌ها هم اشاره کرد و گفت: در چند ماه گذشته برای این‌که به وزن 55 کیلوگرم برسم، با برنامه‌‌ریزی وزن زیادی کم کردم. البته این هم از سختی‌هایی است که دسته سبک وزن دارد. 

قشقایی اضافه کرد: با توجه به این موضوع زمانی که یک ضرب را زدم بدنم کم آورد و نتوانستم عملکرد بهتری داشته باشم.  وی یادآورشد: در دوضرب هم علی‌رغم این‌که توانستم مدال‌آوری کنم، اما باز توانایی هایم بیشتر از این بود و می‌توانستم بهتر عمل کنم. 

 ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران تصریح کرد: در مجموع از وزنه‌هایی که زدم راضی نیستم، اما خدا را شکر می‌کنم که در مقابل مردم ایران روسفید شدم. وی در ادامه از تلاش‌های رئیس فدراسیون، سرمربی و کادر فنی تیم‌ ملی و پدرش به عنوان مربی و مشوقش که در راه کسب این موفقیت به او کمک کرده‌اند، قدردانی کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید