• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 27 شهریور 1398
کد مطلب : 79476
+
-

رادو: گوفی برای من شانس می‌آورد

معلوم نیست در داربی، من هستم یا بیرانوند

رادو: گوفی برای من شانس می‌آورد



حمیدرضا علیپور

  دروازه‌بان کروات پرسپولیس در دیدار برابر نفت آبادان با محرومیت بیرانوند درون دروازه قرار گرفت و توانست برای دومین بار در این فصل کلین‌شیت کند. رادو در این بازی نمایش مطمئنی داشت و به‌خصوص در نیمه اول روی ضربه ایستگاهی بازیکنان نفت عکس‌العمل فوق‌العاده‌ای نشان داد. دروازه‌بان پرسپولیس که نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت درخصوص شرایط خود و سرخپوشان با همشهری به گفت‌وگو پرداخت.
  3امتیاز سختی مقابل نفت آبادان به‌دست آوردید. از نمایش تیم راضی بودید؟
مهم‌ترین چیز این است که قبل از داربی برنده شدیم. ما با این 3امتیاز برای بازی با استقلال تمرکز می‌کنیم تا تیم بهتری باشیم و به پیروزی برسیم. بازی بسیار سختی بود. ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما کمی بدشانسی آوردیم. مهم برای ما این بود که در این بازی پیروز شویم که خوشبختانه پیروز شدیم.
  در نیمه اول عکس‌العمل فوق‌العاده‌ای روی ضربه ایستگاهی داشتی.
کار دروازه‌بان محافظت از دروازه است. من سعی می‌کنم همیشه آماده باقی بمانم و بتوانم در هر بازی که به میدان می‌روم برای تیمم تأثیرگذار باشم.
  بعد از سیو عالی که انجام دادی تتوی دستت را بوسیدی. این معنی ویژه‌ای برای تو دارد؟
روی دست من تتوی گوفی است. این گوفی برای من شانس می‌آورد
 (با خنده).
  فکر می‌کنی بتوانی در داربی هم درون دروازه قرار بگیری؟
اینکه من در داربی درون دروازه پرسپولیس قرار بگیرم یا نه مشخص نیست و به ‌نظر کالدرون بستگی دارد. اما برای من فقط نتیجه گرفتن و موفقیت تیم مهم است.
   البته از بیرانوند نمی‌توان به راحتی گذشت.
علیرضا بهترین دروازه‌بان آسیاست و ما با هم کاملا دوست و صمیمی هستیم. فرقی نمی‌کند کدام‌یک از ما 2نفر درون دروازه قرار بگیرد.
  آنها که تمرینات پرسپولیس را دیده‌اند می‌دانند که تو به‌راحتی حرکت عقرب ایگوئیتا را در تمرینات می‌زنی. به این فکر کرده‌ای که در بازی هم این حرکت را اجرا کنی؟
نه، این حرکت مخصوص تمرین است و فکر نمی‌کنم هرگز در زمین مسابقه حرکت عقرب را بزنم، چون اگر کوچک‌ترین اشتباهی بکنم دروازه‌ام
 باز می‌شود و این برای تیم اصلا خوب نیست.

این خبر را به اشتراک بگذارید