• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 27 شهریور 1398
کد مطلب : 79381
+
-

تدابیر شهری برای بازگشایی مدارس در شهرکرد

شهردار شهرکرد گفت: در آستانه فرا رسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس اقدامات و فعالیت‌های متعددی در حوزه‌های مختلف توسط شهرداری آغاز شده است.

«نورالله غلامیان دهکردی» در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به فعال شدن ستاد استقبال از مهر شهرداری گفت: تقویت و مشارکت مجموعه شهرداری با مراکز آموزشی و آماده‌سازی شهر برای سال تحصیلی جدید با جدیت در حال انجام است.

شهردار شهرکرد در تشریح اقدامات شهرداری به مناسبت ماه مهر افزود: خط‌کشی عابر پیاده، اصلاح زمان‌بندی چراغ‌های راهنمایی، ترمیم و آشکارسازی سرعت‌کاه‌ها، نصب علائم هشداردهنده، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، نظافت و شست‌وشوی ورودی و اطراف مدارس، لکه‌گیری و آسفالت معابر، رنگ‌آمیزی جداول، ترمیم ترانشه‌ها، لایروبی و شست‌وشوی جوی و جداول و نصب سطل‌های زباله در مسیرهای منتهی به مدارس از جمله فعالیت‌های در حال اجرا است.
وی اضافه کرد: در سال تحصیلی جدید حدود یک‌هزار بسته فرهنگی شامل لوازم‌التحریر در تعدادی از مدارس مناطق کمتر برخوردار شهر توزیع خواهد شد.

غلامیان افزود: اجرای تئاتر خیابانی با موضوع آموزش مسائل ترافیکی، چاپ و توزیع کتاب با موضوع ترویج فرهنگ شهروندی بین دانش‌آموزان، اجرای نقاشی دیواری و فضاسازی دیوارهای سطح شهر و نصب بنر ماه مهر از اقدامات فرهنگی مدیریت شهری به مناسبت سال تحصیلی جدید است.
شهردار شهرکرد ادامه داد: گل‌کاری معابر، توزیع بیش از یک‌هزار مداد سبز در مدارس، طراحی و نصب المان مهر در شهر و هنرنمایی عروسک عمو باغبان در مدارس به‌منظور آموزش و مراقبت از فضای سبز از دیگر اقدامات حوزه فضای سبز شهرداری است.

وی عنوان کرد: ساماندهی و نظارت بر سرویس‌های مدارس، تعمیر و بازسازی اتوبوس‌های شهری، کنترل خطوط تاکسی و اتوبوس، شست‌وشو و بازسازی سایه‌بان‌های خطوط حمل‌و‌نقل شهری، حضور اکیپ آموزش آتش‌نشانی در مدارس و استقرار خودروهای آتش‌نشانی در مسیرهای منتهی به مدارس از دیگر فعالیت‌های ستاد مهر شهرداری است.

این خبر را به اشتراک بگذارید