• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 27 شهریور 1398
کد مطلب : 79363
+
-

انتقاد از روند اجرای طرح پیشرفت معدن فسفات چرام

انتقاد از روند اجرای طرح پیشرفت معدن فسفات چرام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات اجرایی معدن فسفات چرام رضایت‌بخش نیست. 

به گزارش تسنیم، «جعفر گوهرگانی» افزود: بهره‌برداری از معدن فسات چرام در 4 دهه اخیر به عنوان خواسته مردم و رسانه‌ها به صورت مستمر مطرح بوده است.
 وی خواستار تسریع در روند اجرایی این طرح توسط ایمیدرو شد و افزود: معطل کردن مردم بیش از این همه سال دیگر توجیه ندارد و امیدوارم هرچه سریع‌تر شاهد تکمیل و بهره‌برداری آن باشیم.

گوهرگانی ابراز کرد: در سال‌ 96 با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت مقرر شد فعالیت فسفات شهرستان چرام و بوکسیت سرفاریاب با مباشرت ایمیدرو (سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران) آغاز شود.
 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: رفع محرومیت در شهرستان بهمئی به عنوان یکی از سیاست‌های دولت در اولویت بوده است و انتظار می‌رود ایمیدرو با توجه به معدن موجود در شهرستان بهمئی به کمک رفع محرومیت‌ها بیاید.

گوهرگانی بیان کرد: این استان معادن خوبی دارد، ولی به دلایل کم‌توجهی هنوز سهمی در اشتغال و اقتصاد ندارد که امیدوارم این روند با مدیریت جدید ایمیدرو تغییر کند. 
ایمیدرو شرکت هلدینگ دولتی فعال در بخش معدن ایران و متولی راهبرد توسعه، توانمندسازی و رقابت‌پذیری بخش معدن، صنایع معدنی و تبدیل منابع و محصولات این بخش به ثروت پایدار در کشور است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید