• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 27 شهریور 1398
کد مطلب : 79312
+
-

شیراز در تدارک یاد روز حافظ

شیراز در تدارک یاد روز حافظ

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برگزاری یادروز حافظ با حضور شخصیت‌های فرهنگی و هنری در سطح ملی خبر داد. 

به گزارش مهر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در دیدار با رئیس شورای شهر شیراز بر گسترش همکاری‌های فرهنگی و هنری شورای اسلامی شهر شیراز و شهرداری این شهر تأکید و بیان کرد: یکی از وظایف شوراهای اسلامی شهر و روستا و شهرداری‌ها فعالیت‌های فرهنگی و هنری است که همپوشانی بسیاری با این اداره کل دارد و امید داریم با همکاری‌های مشترک بتوانیم رویدادهای فرهنگی و هنری فارس را در شأن فارس برگزار کنیم.

«صابر سهرابی» ادامه داد: هرچند زمان کمی از عمر این دوره شوراهای اسلامی شهر مانده، می‌توان در همین مدت باقی‌مانده نیز فرهنگ و هنر شیراز را با همکاری یکدیگر به جایگاهی که شایسته این شهر است برسانیم. 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: توانسته‌ایم پس از ۲۰ سال دوباره جشنواره سینمای جوان را با حضور ۱۱ استان در شیراز در آذرماه برگزار کنیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس نیز اظهار کرد: ۲۰‌مهرماه یادروز حافظ را با حضور شخصیت‌های فرهنگی و هنری در سطح ملی برگزار خواهیم کرد. نیمه دوم سال نیز شیراز میزبان جشنواره تئاتر فجر، موسیقی فجر، سومین جشنواره موسیقی گروه‌نوازی خواهد بود. 
همچنین، در آذرماه جاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب را خواهیم داشت. «عبدالرزاق موسوی» افزود: شورای اسلامی شهر شیراز به دنبال آن است تا با انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی با دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها و نهادها، فعالیت‌های فرهنگی و هنری را در این شهر تقویت کنند.

در پایان این دیدار بنا شد که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای اسلامی شهر شیراز با معرفی نمایندگان خود، تفاهم‌نامه همکاری برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری در شیراز را منعقد کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید