• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 27 شهریور 1398
کد مطلب : 79238
+
-

مأمور قلابی در میناب دستگیر شد

مأموران انتظامی میناب یک مامور قلابی را که از واحدهای صنفی سطح شهر اخاذی می‌کرد دستگیر کردند. 

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی میناب گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی و واحدهای صنفی مبنی بر این‌که شخصی با معرفی خود به عنوان مامور پلیس فتا از آنان اخاذی کرده و متواری شده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. 

سرهنگ «محمد رستمی» با اعلام این خبر افزود: در تحقیقات مشخص شد فردی با پوشیدن لباس نیروی انتظامی اقدام به اخاذی کرده که با بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی، متهم شناسایی شد. 

وی بیان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری پلیس فتا شهرستان میناب پس از شناسایی مخفیگاه متهم و با هماهنگی قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند و در بازرسی از آن مکان، لباس نیروی انتظامی با بازونوشته پلیس فتا و دیگر لوازم نظامی کشف کردند. 

فرمانده انتظامی میناب ادامه داد: متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی به اخاذی از واحدهای صنفی سطح شهر و جعل اسناد و اوراق قضایی با همکاری یک فرد دیگر اعتراف کرد که هم‌دست وی نیز در یک عملیات جداگانه دستگیر شد. 

سرهنگ رستمی از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با درخواست‌های نامعقول افرادی که خود را مامور پلیس معرفی می‌کنند، کارت شناسایی معتبر درخواست کنند و هرگونه مورد مشکوک را به ۱۱۰ اطلاع دهند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید