• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 27 شهریور 1398
کد مطلب : 79216
+
-

هیأت جانبازان کرمان صاحب مجموعه ورزشی می‌شود

ورزش
هیأت جانبازان کرمان صاحب مجموعه ورزشی می‌شود

 عملیات اجرایی ساخت مجموعه چندمنظوره ورزشی هیأت جانبازان و معلولان استان کرمان به همت خیران ورزش‌یار آغاز شد. 

به گزارش ایرنا، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در آیین آغاز عملیات اجرایی این مجموعه چندمنظوره ورزشی گفت: ورزشکاران کرمانی هیأت جانبازان و معلولان نام استان را در جایگاه ویژه‌ای در سطوح بین‌المللی قرار داده‌اند. 

 «محمدرضا پورابراهیمی» با تاکید بر این‌که اولویت ما مسابقات آسیایی و پاراآسیایی است، پیشنهاد داد: در رشته‌هایی از جمله کاراته و دوومیدانی جانبازان و معلولان که اولویت داریم، تقسیم کار کنیم. 

وی افزود: طی روزهای آینده نشستی با مدیرانی خواهیم داشت که صورت جلسه توافق صورت‌گرفته میان مدیران اقتصادی و هیأت‌های ورزشی را که با حضور استاندار انجام شد، امضا و اعلام حمایت کردند. 

این نماینده مجلس گفت: باشگاه گل‌گهر عنوان کرده هیأت جانبازان و معلولان را حمایت و کمک می‌کند و الآن باید پای توافق صورت‌گرفته باشد، هرچند مدیر آن تغییر کرده باشد. 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نشست مشترک با استاندار کرمان در آینده نزدیک گفت: با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان در هفته‌های آتی نشست مشترکی با استاندار و هیأت‌هایی که در بازی‌های پارالمپیک و پاراآسیایی باید شرکت کنند برگزار خواهیم کرد تا حمایت لازم از این هیأت‌ها به طور جدی صوت گیرد. 

پورابراهیمی افزود: در توافقی که با باشگاه صنعت مس داشتیم مقرر شد حمایت از رشته‌های ورزشی غیر از فوتبال داشته باشند و حتماً هم با باشگاه جلسه می‌گذاریم تا توافق صورت‌گرفته بر اساس اولویت‌ها صورت گیرد.

وی افزود: در این توافق قرار شد هیأتی را که تعداد ورزشکاران بیشتری دارد، مدال‌ها و افتخارآفرینی بیشتری داشته یا توانسته در ظرفیت ملی و استانی خوب کار کند، مبنا قرار دهیم. 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: وضعیت امسال به لحاظ درآمدی خاص است و مقداری محدود‌تر هستیم، اما نباید پروژه‌های ما متوقف شود. ما در استان کرمان از خیران گرانقدری بهره می‌بریم که باید از آن‌ها تقدیر کرد که در عرصه‌هایی همچون ورزش ورود می‌کنند تا خروجی آن ارتقای توانمندی استان و ورزش ما باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید