• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 24 شهریور 1398
کد مطلب : 78444
+
-

توزیع برنج دولتی در مرکزی

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: توزیع ۵۵۹ تن برنج وارداتی با نرخ مصوب دولتی در نقاط مختلف این استان آغاز شد.

«جعفر اصغری» در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این محموله برنج وارداتی با هدف تنظیم بازار ماه‌های محرم و صفر در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع می‌شود.
وی ادامه داد: این برنج وارداتی از نوع هندی دانه‌بلند است که هرکیلوگرم آن با نرخ مصوب ۶۶ هزار ریال در استان توزیع می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار کرد: بیش از ۴۵ درصد این سهمیه برنج در اراک و بقیه در سایر شهرستان‌ها توزیع می‌شود. اصغری بیان کرد: ۲۸۰ تن شکر به قیمت هر کیلوگرم ۳۳ هزار و ۵۰۰ ریال و ۹۳ تن مرغ‌منجمد به قیمت هر کیلوگرم ۱۲۵ هزار ریال با هدف تنظیم بازار ماه‌های محرم و صفر در نقاط مختلف استان مرکزی در حال توزیع است.

وی اظهار کرد: توزیع ۱۸۶ تن گوشت قرمز منجمد، ۵۵۹ تن روغن در بسته‌های 5 و ۱۶ کیلوگرمی و ۱۹ تن چای نیز از دیگر اقلام طرح محرم است.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اضافه کرد: میزان تخصیص این اقلام بر اساس سرانه جمعیتی استان صورت گرفته و نحوه توزیع آنها در نشست ستاد هماهنگی توزیع نذورات استان کارشناسی شده است. اصغری توضیح داد: روسای هیأت‌های مذهبی نقاط مختلف استان باید برای دریافت سهمیه نذری به اداره تبلیغات اسلامی اراک مراجعه و نسبت به دریافت حواله اقدام کنند و از طریق اتحادیه کارکنان دولت اقلام خود را تحویل بگیرند. وی افزود: در صورتی که متقاضی سهمیه نذورات کم باشد یا به هر دلیلی افزون بر رقم تخصیصی تقاضا شود، امکان جابه‌جایی این اقلام در فروشگاه‌های بزرگ استان با همان قیمت مصوب وجود دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید