• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 24 شهریور 1398
کد مطلب : 78384
+
-

ساخت خانه‌های دولتی در سمنان

مدیر کل راه و شهرسازی استان: ۳۱ هکتار زمین دولتی در استان برای ساخت ۴۹۲ واحد مسکونی به بخش خصوصی واگذار می‌شود

مدیر کل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: ۳۱ هکتار زمین دولتی در استان برای ساخت ۴۹۲ واحد مسکونی به بخش خصوصی واگذار می‌شود. 

«حسین دهقان» در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: ساخت این تعداد واحد مسکونی برای احیا و نوسازی مناطق شهری در شهرستان‌های سمنان، دامغان، گرمسار و سرخه است. وی بیان کرد: ارزش زمین‌های اعطایی به سرمایه‌گذاران برای ساخت واحد مسکونی در شهرستان‌های مختلف استان ۳۵۰ میلیارد ریال است که با اجرای طرح‌های مشارکتی برای خانه‌دار شدن اقشار مردم تلاش می‌شود. مدیر کل راه و شهرسازی استان سمنان با بیان این‌که این طرح تا پایان سال ۱۴۰۰ به اتمام می‌رسد گفت: ساخت این خانه‌ها در قالب ارائه تسهیلات به شهروندان انجام می‌شود. 

دهقان اضافه کرد: به غیر از این طرح ساخت ۵۰ واحد مسکونی در منطقه بافت فرسوده شهر سمنان در دستور کار است که با اتخاذ رویکردهای جدید مانند اعطای تسهیلات در انشعاب‌های آب، برق، گاز و تلفن برای تشویق مردم به بازسازی خانه‌ها در بافت فرسوده شهر سمنان اقدام می‌شود. مدیر کل راه و شهرسازی استان سمنان ادامه داد: احیای بافت فرسوده در گام‌های متعدد در استان انجام می‌شود و با هدفگذاری‌های انجام شده نوسازی این مناطق با همکاری دولت و بخش خصوصی در گام اجرایی قرار می‌گیرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید