• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
یکشنبه 24 شهریور 1398
کد مطلب : 78430
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/WZXX
+
-

جذب ۷ میلیارد ریال اعتبار برای شهرداری «قلعه رئیسی»

رئیس شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی گفت: با همکاری مسئولان و سازمان امور مالیاتی کشور 7 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت های شهری قلعه رئیسی جذب شد. «حسن آرمند» به ایرنا اعلام کرد: این اعتباربرای توسعه خدمات شهری و اجرای پروژه‌های شهرداری هزینه شده است.

وی اجرای کمربندی قلعه رئیسی را یکی از پروژه‌های مهم بخش چاروسا دانست و گفت: این طرح در دو فاز در دست اجراست. فاز اول این طرح ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و فاز دوم هم  در حال ساخت است. 

آرمند با بیان اینکه با بهره‌برداری از این طرح علاوه بر کاهش بار ترافیکی، خدمات‌رسانی به شهروندان شتاب پیدا می‌کند، اظهار کرد: در یک سال گذشته یک دستگاه خودرو آتش نشانی با 7 میلیاد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار را برای شهرداری قلعه رئیسی تامین شده است.

آرمند بهسازی ورودی شهرقلعه رئیسی، نصب المان در ورودی شهر، ساخت یک واحد ساختمانی برای شورای شهر و اجرا ی فاز دوم پارک شهدای گمنام قلعه رئیسی را از دیگر عملکرد شورای اسلامی  در یک سال گذشته اعلام کرد.

وی استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه شهری را یک اولویت دانست و گفت: از ظرفیت افراد تحصیلکرده و نخبگان برای توسعه المان شهری به نحو احسن استفاده می‌شود. شهر قلعه رئیسی مرکز بخش ۲۳ هزار نفری چاروسا بیش از شش هزار نفر جمعیت دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید