• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 24 شهریور 1398
کد مطلب : 78381
+
-

راهسازی‌گران در کهگیلویه و بویراحمد

توپوگرافی کهگیلویه و بویراحمد به گونه‌ای است که با هزینه یک کیلومتر راهسازی دراین استان می‌توان4 کیلومتر راهسازی در استا‌ن‌های دیگر داشت

اخبار استان
راهسازی‌گران در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل توپوگرافی کوهستانی، هزینه راهسازی در این استان چند برابر دیگر استان‌هاست.

 به گزارش مهر «حسین کلانتری» در نشست شورای ترافیک استان اظهار کرد: توپوگرافی استان به نحوی است که با هزینه یک کیلومتر راهسازی در استان می‌توان ۴ کیلومتر راهسازی در برخی استان‌های همسایه داشت. 

وی با اشاره به تعداد بالای فوتی‌های عابران پیاده در استان ادامه داد: پل‌ها و مسیرها باید با نگاه کارشناسی‌شده بررسی و اقدامات لازم در این زمینه اجرایی شود. استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید عملکرد دستگاه‌ها از نظر کمیت نیز رشد کند و در این بخش نیز بررسی‌های لازم را خواهیم داشت. 

کلانتری با اشاره به اهمیت فرهنگ ترافیک تصریح کرد: برنامه‌های آموزشی و فرهنگ ترافیک صداوسیما باید به نزدیک‌ترین زمان به برنامه‌های پربیننده برسد. 
وی به توسعه زیرساخت‌های درون‌شهری در استان اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی چراغ عابر پیاده، ارتقای روشنایی و اصلاح سرعتگیرهای غیراستاندارد در استان مورد تاکید است. 

استاندار با تاکید بر اصلاح نقاط حادثه‌خیز یادآور شد: همچنین با توجه به نزدیکی فصل بارش‌ها، توجه جدی به محور یاسوج ـ سپیدان ضروری است. کلانتری خواستار توجه مناسب به کمربندی یاسوج شد و افزود: مشکلات موجود در این محور نیز باید با نگاه کارشناسی‌شده دستگاه‌ها و همکاری همه‌جانبه رفع شود. 

این خبر را به اشتراک بگذارید