• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 24 شهریور 1398
کد مطلب : 78344
+
-

عاملان قتل پسر جوان زنجانی دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: مباشر و معاونان قتل پسر جوان زنجانی از سوی عوامل پلیس آگاهی این استان دستگیر و به منظور اعمال قانون تحویل مراجع قضایی شدند. 

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: ۱۳ شهریورماه جاری در پی مفقود شدن این جوان و با توجه به این‌که هیچ تماسی با خانواده، بستگان و دوستانش نگرفته بود، رفته‌رفته بحث جنایت علیه این جوان قوت گرفت و موضوع به پلیس گزارش شد. 

وی ادامه داد: پلیس برای یافتن این جوان تحقیقات و بررسی‌های لازم را انجام داد و با کمک خانواده او چند مظنون را دستگیر کرد و چون دلایل موثق نداشتند بنابراین آنها را آزاد کرد. رئیس پلیس آگاهی استان زنجان افزود: با تحقیقات صورت‌گرفته از دیگر مظنونان، یکی از آنان به معاونت در قتل اعتراف کرد.

 پلیس 16 شهریور جسد این جوان را که با سلاح شکاری ساچمه‌زنی و سپس با چاقو به قتل رسیده بود، داخل یک چاه در اطراف سه‌راهی زنجان ـ طارم کشف کرد و عوامل آتش‌نشانی جسد را از داخل چاه بیرون آوردند. 

سرهنگ رحمتی با بیان این‌که مباشر اصلی و یکی دیگر از معاونان در قتل نیز که در جابه‌جایی و اختفای جسد این جوان دخیل بودند از سوی پلیس آگاهی زنجان شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شدند، افزود: بحث اختلافات مالی و درگیری لفظی میان قاتل و مقتول انگیزه‌ای برای وقوع این جرم شده است. 

وی گفت: متاسفانه بیشتر قتل‌هایی که در این استان رخ می‌دهد به علت سوءتفاهم و اختلاف‌ است که اگر به قانون رجوع شود به حتم شاهد این‌گونه حوادث تلخ و ناگوار نخواهیم بود. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید