• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 24 شهریور 1398
کد مطلب : 78329
+
-

راهداری اردبیل، آماده جابه‌جایی زائران اربعین حسینی

طرح ویژه ارائه خدمات راهداری استان اردبیل به زائران اربعین حسینی از 17 مهر ماه شروع خواهد شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: طرح خدمت‌رسانی به زائران اربعین تا 3 آبان ادامه خواهد داشت و در حال حاضر وضعیت مراکز خدماتی رفاهی بین راهی بررسی شده است. همچنین بازدید از پایانه‌های مسافری عمومی برای رفع نقایص احتمالی تا روز اجرای طرح و برای افزایش ارتقای سطح خدمات به زائران انجام خواهد شد.

«علی رحمتی» اطلاع‌رسانی به زائران، آماده به کار نگه داشتن همه تجهیزات حمل‌و‌نقل هوشمند جاده‌ای، انجام بازدیدهای دوره‌ای از شرکت‌های حمل و نقل و بررسی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی ناوگان‌های اتوبوس در طول مسیر را از موارد الزامی شیوه‌نامه اجرایی اربعین سال 98 عنوان کرد و افزود: در قالب طرح ارائه خدمات راهداری به زائران گشت‌های نظارتی مشترک با پلیس راه در مسیر برقرار و در حین سفر نظارت‌های لازم انجام می‌شود.

رحمتی از کنترل ویژه بر رانندگان و عملکرد آنها از سوی سامانه سپهتن خبر داد و تأکید کرد: به منظور جلوگیری از سرگردانی زائران در زمان انسداد مقطعی راه‌ها، اطلاع‌رسانی به موقع به شرکت‌های حمل‌و‌نقل بار و مسافر در زمان اجرای محدودیت‌های ترافیکی انجام خواهد شد.این مسئول از مردم خواست هرگونه شکایت خود را از طریق سامانه 141 به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های ماده 11 و12 به تخلفات مطرح شده در سریع‌ترین زمان رسیدگی شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید