• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 24 شهریور 1398
کد مطلب : 78318
+
-

تفاوت 180 درجه‌ای نود ارومیه با فصل قبل

زردپوشان ارومیه‌ای نسبت به فصل گذشته تیمی بسیار قدرتمندتر شده‌اند و سودای حضور در لیگ برتر را در سر دارند. به گزارش ایلنا، نود ارومیه گویا در این فصل با «وحید بیاتلو» سرمربی جوانش به کلی متحول شده و امیدواری بسیاری در دل هواداران ارومیه‌ای ایجاد کرده است؛ تحولی که عملکرد این تیم در 4 هفته ابتدایی این فصل و تفاوت آن با عملکرد این تیم تا چنین مقطعی در فصل گذشته، بر آن مهر تایید می‌زند.

نود ارومیه در 4 هفته نخست فصل قبل 3 شکست پرگل و تنها یک تساوی و یک امتیاز به دست آورده بود. اعضای این تیم تا هفته چهارم فصل گذشته لیگ آزادگان 14 بار دروازه خود را بازشده دیدند و تنها یک بار موفق به باز کردن دروازه حریف شدند در حالی که 3 شکست سنگین 3 بر صفر، 6 بر صفر و 4 بر صفر را نیز پشت سر گذاشته بودند.

اما گویا بیاتلو در این فصل تیمش را با تحول اساسی وارد میدان کرده است تا جایی که نود ارومیه در 4 بازی نخست خود به 3 پیروزی و تنها یک شکست رسیده و در رده سوم و در جمع صدرنشینان قرار دارد. نودی‌ها در 4 بازی تنها 2 گل دریافت کردند و 4 بار نیز برابر حریفان گلزنی کردند که نشان از تفاوت چشمگیر این تیم با تیم ضعیف فصل گذشته دارد. تیم نود امروز از ساعت 18 در هفته پنجم لیگ دسته اول آزادگان به مصاف نیروی زمینی خواهد رفت. 

این خبر را به اشتراک بگذارید