• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 21 شهریور 1398
کد مطلب : 77934
+
-

کتاب گردی

کتاب گردی


پیشنهاد 1
کامیابی با کاوی

هفت عادت مردمان مؤثر
استفان کاوی

این کتاب با عنوان‌های مختلفی در ایران ترجمه شده است. حتی چند وقت پیش که داشتم کتاب‌هایی با موضوع بازاریابی را در یک کتابفروشی مرور می‌کردم، دیدم که کتابی با موضوع «هفت عادت بازاریابی شبکه‌ای» منتشر شده که عملاً همین کتاب بود. به هر حال بخشی از انتشاراتی‌ها، وقتی اقبال به یک کتاب را می‌بینند تا می‌توانند آن را لت و پار می‌کنند تا از این میانه، سودی و منفعتی برده باشند. کتاب هفت عادت مردمان کامیاب یا هفت عادت مردمان مؤثر یا هر اسم دیگری، نوشته دکتر استفان کاوی است. این روانشناس، به حق یکی از ماندگارترین کتاب‌های حوزه توسعه فردی و توسعه خانوادگی را خلق کرده.
در واقع کتاب استفان کاوی، به قول خودش بیشتر از آنکه به موفقیت بیرونی افراد در قالب شخصیت توجه داشته باشد، به موفقیت اصیل افراد در قالب اصول و اخلاقیات توجه دارد. به واقع شما در حال توسعه خودتان برای کامل شدن هستید، نه برای اینکه دیگران در سطح اجتماع تصویری مثبت از شما داشته باشند و همین، بزرگ‌ترین تفاوت این کتاب با دیگر کتاب‌هاست. اگر دوست دارید یک کتاب جالب در دورهمی آخر هفته‌تان بخوانید، گزینه مناسبی است.






پیشنهاد 2
خاطرات سربی

کتاب بمو
اصغر کاظمی

چند وقت پیش بود که کتاب «بمو» و چاپ و تغییرات جدیدش، در حوزه هنری تهران رونمایی شد که قرار بود با حضور شهردار تهران هم برگزار شود. اما کتاب بمو چیست؟ این کتاب، یک کتاب مرتبط با حوزه دفاع‌مقدس است. ایران 8سال درگیر دفاع از تمامیت ارضی خودش بود و در این 8سال، اتفاقات ریز و درشت زیادی افتاده است. طبیعی است که از حیث خاطره‌نگاری و مستندنگاری، باید این اطلاعات به جا بمانند تا آیندگان بتوانند درباره‌اش پژوهش کرده و درک کنند که با چه وضعیتی، تمامیت ارضی کشورمان حفظ شده و چه خون‌ها در این حوزه ریخته شده است. کتاب بمو را اصغر کاظمی پژوهش کرده است و خاطرات شناسایی منطقه قصرشیرین و سرپل ذهاب است که حالا بعد از 81 سال، هم جلدش عوض شده و هم به چاپ دوم رسیده؛ از اسفند 16 تا آبان 26.کتاب روایت 01 تن از فرماندهان و رزمندگان ایرانی است. کلی هم عکس و کروکی و نقشه‌رنگی هم از عملیات‌های مختلف دارد. احمد استادباقر، حسین‌الله‌کرم، محمد جوانبخت، احمد کوچکی،مصطفی موسوی، محرم قاسمی، جعفـــــر جعفرولی‌زاد، حسین دمیرچی، علی‌ صیادشیرازی و مهدی‌قلی رضایی راویان این کتاب هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید