• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 17 شهریور 1398
کد مطلب : 77532
+
-

پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان سمنان گفت: 9620 میلیارد ریال تسهیلات در یک سال گذشته به واحدهای صنعتی، معدنی و کشاورزی استان سمنان پرداخت شد.

به گزارش‌ایرنا، «بهروز اسودی» در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان افزود: با بسته شدن پرونده تسهیلات رونق تولید سال ۹۷، استان سمنان با پرداخت تسهیلات به تعداد ۸۷۹ طرح و واحد تولیدی از لحاظ تعداد پرداخت رتبه اول کشور را کسب کرد. 

وی بیان کرد: در قالب تسهیلات رونق تولید در مجموع 9620 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی، کشاورزی و معدنی استان در یک سال گذشته پرداخت شد که سمنان از لحاظ میزان پرداخت با تحقق ۸۷ درصد سهم پرداختی پس از استان البرز رتبه دوم در کشور را دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با قدردانی از عملکرد بانک‌های عامل و دستگاه‌های عضو کارگروه در پرداخت تسهیلات به واحدهای متقاضی گفت: از مجموع طرح‌های پرداخت شده تسهیلات، ۱۵۰ واحد به ارزش 8140 میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۷۲۹ واحد به ارزش 1475 میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی است.

وی افزود: در این فرایند بیش از ۲۳۰۰ واحد تولیدی متقاضی تسهیلات رونق تولید شدند که ۱۴۶۶ واحد صنعتی و کشاورزی متقاضی تسهیلات به منظور دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۲۵ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند که استان سمنان در رتبه‌بندی کشوری از نظر تعداد متقاضیان و تعداد معرفی به بانک توسط کمیته بررسی رتبه اول و از نظر مبلغ معرفی به بانک پس از استان البرز رتبه دوم را دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید