• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
یکشنبه 17 شهریور 1398
کد مطلب : 77405
+
-

مشاوران املاک در زنجان ساماندهی می‌شوند

مشاوران املاک در زنجان ساماندهی می‌شوند

رئیس اتاق اصناف استان زنجان از پلمب واحدهای مشاوره بدون پروانه خبر داد و گفت: طرح ساماندهی مشاورین املاک به صورت جدی در دست پیگیری است. 

سیدمحمود موسوی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: به منظور جلوگیری از تخلفات صنفی، طرح تشدید برخورد با واحدهای فعال در حوزه املاک بدون مجوز در حال اجراست. 

وی با اشاره به این‌که طبق بازدیدهای میدانی که انجام شده است، واحدهای بدون مجوز فعال در حوزه املاک شناسایی شده است، افزود: در این زمینه برای تعیین تکلیف واحدهای بدون پروانه، پروانه‌های منقضی‌شده و... اقدام شده است. 

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به این‌که در طرح بازرسی از واحدهای مشاوره املاک، پروانه واحدهایی که تاریخ پروانه آنها منقضی شده بود، باطل شده است، ادامه داد: همچنین آن دسته از واحدهایی که پروانه داشتند و مکان نداشتند نیز ابطال شده است، چراکه اغلب این افراد بدون داشتن مکان مشخص به صورت مقطعی در زمان‌هایی که بازار سودده باشد فعالیت می‌کنند. 

موسوی با اشاره به این‌که در آخرین طرح ساماندهی واحدهای مشاوره املاک 250 پروانه ابطالی در بخش‌های مختلف وجود داشت، گفت: همچنین 70 واحد از واحدهای بدون پروانه نیز پلمب شد. 

وی با اشاره به این‌که هدف از برخورد با واحدهای بدون پروانه و پلمب برخی از واحدها ساماندهی صنف مشاورین املاک است، افزود: عقیده داریم تخلف در این بخش نیز از سوی همان افرادی است که پروانه کسب ندارند و اگر پروانه باشد و فعالیت به صورت قانونی صورت گیرد، این افزایش قیمت‌ها از سوی واحد نیز صورت نخواهد گرفت.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید