• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 16 شهریور 1398
کد مطلب : 77306
+
-

با مردم

با مردم








از بهار شیراز تا کوچه شیمی، پیاده رویی در کار نیست

از ساعت 7بعدازظهر تا پاسی از شب، از سرخیابان بهار شیراز تا سر کوچه شیمی در میدان هفتم تیر هیچ پیاده روی قابل ترددی یافت نمی‌شود و چه بسا دعواها و مزاحمت‌هایی که برای بانوان در این مسیر ایجاد می‌شود. بساطی که دستفروشان و بساط گستران مداوم در آنجا دارند آسایش را از رهگذران و ساکنان گرفته است از طرفی آن نقطه به‌دلیل وجود ایستگاه متروی هفت‌تیر خودبه‌خود شلوغ و پرترافیک است و حضور گسترده دستفروشان به این ترافیک جمعیتی دامن می‌زند.
پناهی از هفت تیر

نرده پل هوایی مرتضی گرد شکسته است
نرده پل هوایی مرتضی گرد شکسته است که این امر خطرجانی به‌خصوص برای کودکان و همه رهگذران پل را دارد. ازشهرداری منطقه 19تقاضای رسیدگی داریم.
طاهری از تهران

افزایش چهاربرابری قیمت ظروف یکبارمصرف
افزایش 4برابری قیمت ظروف یکبار مصرف و پلاستیک براساس کدام دستورالعمل و منطق است. یعنی برای دادن نذری به مردم هم باید سختی مضاعف بکشیم؟
خوب رو از تبریز

گدایان خودرو سوار
تعدادی از گدایان در خیابان ولی عصر از پارک ملت تا پارک وی ماشین‌های مدل بالا و موبایل‌های هوشمند گران قیمت دارند. درحالی‌که خیابان لحظه‌ای از حضور آنها و تیمشان خالی نیست. از مسئولان توقع داریم با توجه به حضور توریست‌های بسیار در این محدوده با این موضوع برخورد جدی کنند.
امیرآبادی از محمودیه تهران

خانه‌های استیجاری مناسب مستاجران آینده
ساخت خانه‌های استیجاری که با هدف حمایت ازمستأجران بوده تصمیم خوب ومنطقی است اما از آنجایی‌که تکمیل آنها به زمان طولانی نیاز دارد، برای مستأجران آینده مناسب است و هم‌اکنون  گره‌ای از مشکلات را باز نخواهدکرد. لذاخواهشمند است مستأجران امروزی را دریابید.
مسعودی از مشهد

قطار گرگان – مشهد احیا شود
در گذشته مبدا حرکت قطارها از گرگان به سمت مشهد بود ولی اکنون چند سالی است که مبدا این حرکت ساری است و مردم استان گلستان از اتصال به این راه‌آهن سراسری حتی با یک قطار محلی بی‌بهره‌اند.
عباس توکلی شهمیرزادی از قائمشهر

خیابان اجاره‌دار سطل زباله شده است!
مدت‌هاست خیابان شهید اجاره‌دار توسط اهالی تبدیل به سطل زباله‌ای بزرگ شده است! پیاده‌روی نیم متری در اشغال مغازه داران خیاط و لباس فروش و لحاف دوزی است که کارشان را در خیابان انجام می‌دهند. از شهرداری منطقه 7تقاضای رسیدگی و ساماندهی به این مشکل را داریم.
علی‌محمدی از خیابان اجاره‌دار

مجلات مختلف در کتابخانه‌های تهران قرار گیرند
با توجه به گرانی قیمت اغلب مجله‌ها و نشریات از کتابخانه‌های سطح شهر و شهرداری تهران توقع داریم که با خرید مجلات امکان استفاده عموم از آنها را فراهم کنند و نگذارند ارتباط مردم با رسانه‌ها و مجلات قطع شود.
فتحی‌زاده از تهران

سطل زباله بدبو در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) کنِ پایین
سطل زباله‌ای که مقابل در ورودی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در خیابان بالون، منطقه کن پایین وجود دارد، خیلی بدبو است و عبادت‌کنندگان مسجد را آزار می‌دهد. از مسئولان تقاضای رسیدگی عاجل داریم.  
علی قویدل از کن

4ماه بدون حقوق و بیمه
کارگران رسمی شهرداری منطقه یک خرم آباد از 4‌ماه قبل نه حقوق گرفته‌اند و نه حق بیمه برایشان پرداخت شده است. حتی بیمه‌ها از اعتبار زدن دفترچه‌های تامین درمان ما خودداری می‌کنند. چه‌کسی مسئول است.
کرباسی از خرم‌آباد

افزایش 3هزارتومانی قیمت ماست در یک هفته
قیمت ماستی که همیشه می‌خریدم ظرف یک هفته از 16هزارتومان به 19هزار تومان رسید. هر چقدر هم با تعزیرات و اتحادیه مربوط تماس می‌گیرم کسی پاسخگو نیست. اکنون که قیمت دلار در حال کنترل است چرا قیمت کالاها کنترل نشده است؟
رضوانی از تهران

داروفروشان ناصر خسرو در فضای مجازی
اغلب داروفروشان ناصرخسرو که قبلا در این خیابان بودند اکنون به فضای مجازی کوچ کرده‌اند و ناصر خسرو اینترنتی شده که از این رهگذر همان اندک امید نیازمندان به خرید دارو حتی به چند برابر قیمت از بین رفته است. چرا که هیچ اطمینانی به حساب‌های کاربری مجازی و نوع دارویی که عرضه می‌کنند، ‌نیست.
فنایی از تهران

روستای بارانگرد خوزستان آب ندارد
درحالی‌که سیل مرگبار امسال خسارات زیادی به استان وارد کرد و میلیاردها لیتر آب در استان جاری بود، روستای بارانگرد خوزستان به‌طور کامل از آب بی‌بهره است و مردم فقط با پر کردن دبه آب از تانکرهای سیار روزگار می‌گذرانند. صدای العطش مردم بارانگرد را بشنویم.
آذر نوش

 

این خبر را به اشتراک بگذارید