• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 16 شهریور 1398
کد مطلب : 77293
+
-

همدستی کارمندان اخراجی برای سرقت 9هزار دلاری


مدیر شرکت خصوصی وقتی فنجان قهوه را سرکشید، دیگر متوجه هیچ‌چیز نشد اما زمانی که به هوش آمد، فهمید منشی‌اش او را مسموم کرده تا با همدستی 2کارمند اخراجی نقشه سرقت 9هزار دلاری از آنجا را عملی کند.
به گزارش همشهری، چند روز قبل مدیر یک شرکت خصوصی به شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34رفت و از سرقت 9هزار دلاری از دفترش خبر داد. او گفت: در دفترم مشغول کار بودم که منشی‌ام یک فنجان قهوه به من داد اما چند دقیقه بعد از نوشیدن آن احساس سردرد داشتم و بعد هم بیهوش شدم. نمی‌دانم چقدر گذشت اما زمانی که به هوش آمدم فهمیدم از دفترم مبلغ 9هزار دلار ارز نقد، 2دستگاه گوشی تلفن همراه، یک ساعت مچی طلا، یک گردنبند طلا و دستگاه DVR شرکت سرقت شده است و منشی شرکت هم حضور نداشت. هنوز درست نمی‌دانستم که چه اتفاقی افتاده و هرچه با منشی‌ام تماس گرفتم جواب نداد. ممکن است این سرقت کار او باشد.
به‌دنبال ثبت این شکایت، تحقیقات در این خصوص به کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت سپرده شد. مأموران در تحقیقات مقدماتی پی بردند 2نفر از کارمندان سابق این شرکت که چند روز قبل اخراج شده‌اند در این سرقت دست دارند. شواهد نشان می‌داد یکی از کارمندان اخراجی شوهر منشی شرکت است و منشی با خوراندن قهوه آلوده به داروی بیهوشی رئیس شرکت را مسموم کرده و در ادامه شوهر او و کارمند اخراجی دیگر برای سرقت وارد شرکت شده‌اند. زمانی که مأموران راهی خانه این زن و شوهر شدند پی بردند آنها یک روز قبل از آنجا اسباب‌کشی کرده و به مهرشهر کرج رفته‌اند. به این ترتیب کارآگاهان با به‌دست آوردن محل دقیق مخفیگاه زن و شوهر سارق در عملیاتی ضربتی آنها را دستگیر کردند. همچنین سومین متهم نیز که در خانه‌ای واقع در جنوب تهران مخفی شده بود، دستگیر شد.
با آغاز بازجویی از متهمان آنها به همدستی با یکدیگر برای سرقت 9هزار دلاری از شرکت اعتراف کردند. یکی از کارمندان اخراجی گفت: پس از اخراج از شرکت با همدستی یکدیگر نقشه سرقت کشیدیم و روز حادثه چون می‌دانستیم شرکت خلوت است با بیهوش کردن مدیر شرکت توسط همسرم که منشی بود، نقشه سرقت از آنجا را عملی کردیم.
سرهنگ علی عزیزخانی، فرمانده پایگاه هشتم آگاهی پایتخت در این‌باره گفت: به‌دنبال اعترافات متهمان اموال مسروقه از مخفیگاهشان کشف و به دستور مقام قضایی به مالباخته برگردانده شد. به گفته وی، تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید