• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 16 شهریور 1398
کد مطلب : 77163
+
-

اختصاص سالن به هیأت بدمینتون

خبر
اختصاص سالن به هیأت بدمینتون

مدیرکل ورزش و جوانان البرز در مورد اختصاص یک سالن به هیأت بدمینتون البرز گفت: تلاش ما برای ساخت یک سالن برای هیأت بدمینتون استان البرز است و اگر محقق نشود، با کمک شهرداری سالنی را در اختیار این ورزشکاران قرار می‌دهیم.
«امیر غفرانی» در گفت‌وگو با فارس سلامت مردم را یکی از اهداف اصلی اداره ورزش و جوانان البرز عنوان کرد و گفت: در این راستا، نخستین اقدام برای تقویت ورزش بدمینتون در این استان تغییر مسئول این هیأت و افزایش تعداد بیمه‌شدگان در این رشته  بود.
وی مطرح کرد: در حال حاضر بیش از 500 بازیکن دختر و پسر در البرز در این رشته در حال تمرین هستند در حالی که پیش از این، تعداد این افراد کمتر از 100 نفر بود.

غفرانی با بیان این‌که برخی ورزش‌ها می‌توانند در پارک‌ها انجام شوند تا افراد دیگر نیز در صورت تمایل بازی کنند افزود: 60 نقطه از استان برای تمرین بدمینتون با حضور مربی در نظر گرفته شده و همچنین مکان‌های بسیاری به صورت همگانی برای تمرین‌های قهرمانی در اختیار بازیکنان قرار گرفته است.
وی با اشاره به برگزاری بزرگ‌ترین مسابقات دهه فجر در سال گذشته بیان کرد: این مسابقات با حضور بازیکنان حدود 40 کشور دنیا در البرز برگزار شد که رکوردی برای بازی‌های دهه فجر بود و تیم‌های البرز در رده‌های مختلف در کشور به برتری‌هایی دست یافتند و تیم کارمندان البرز نیز رتبه نخست را کسب کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان البرز اذعان کرد: برنامه‌ریزی‌هایی که هیأت بدمینتون برای پیشرفت این رشته انجام می‌دهد قابل ملاحظه است و تلاش می‌کنیم بتوانیم به آنها کمک کنیم و در این زمینه از شهرداری نیز درخواست کمک کرده‌ایم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :