• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 16 شهریور 1398
کد مطلب : 77132
+
-

کودکان کار ‌استان جمع‌آوری می‌شوند

خبر
کودکان کار ‌استان جمع‌آوری می‌شوند

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری البرز از جمع‌آوری کودکان کار با همکاری نیروی انتظامی و شهرداری در استان خبر داد.
به گزارش تسنیم، «جعفر داراب‌خانی» اظهار کرد: ساماندهی کودکان کار و خیابان البرز موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: دستگاه‌های متولی ساماندهی کودکان کار باید به تکلیف خود عمل کنند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز با بیان این‌که ساماندهی کودکان اتباع خارجه باید توسط نیروی انتظامی و استانداری مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: وضعیت کودکان کار در سر چهارراه‌ها به‌هیچ‌وجه زیبنده نیست.
داراب‌خانی با بیان این‌که فعالیت اطلاعاتی و پلیسی در خصوص باندهایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، باید مورد نظر باشد، عنوان کرد: شرح وظایف دستگاه‌های متولی برابر آیین‌نامه ساماندهی کودکان کار ابلاغ و نتایج اقدامات به دبیرخانه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز منعکس شود.
 وی با بیان این‌که شهرداری و نیروی انتظامی مکلفند هر هفته 10 نفر از کودکان کار و خیابان چهارراه‌‌ها را جمع‌آوری کنند و برای تعیین تکلیف، با همکاری مرکز غربالگری کودکان کار و خیابان کرج، به اداره کل بهزیستی استان تحویل دهند، گفت: شهرداری کرج از به‌کارگیری کودکان اتباع خارجی در جمع‌آوری ضایعات بازیافتی توسط پیمانکاران طرف قرارداد، جلوگیری کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید