• یکشنبه 23 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 4 ذی القعده 1445
  • 2024 May 12
چهار شنبه 13 شهریور 1398
کد مطلب : 76787
+
-

سومین جشنواره مطبوعات فارس با« سیل» می‌آید

سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان فارس با نگاه ویژه به سیل فروردین‌ماه شیراز و تاثیر آن بر رفتارهای فرهنگی، اجتماعی و انسانی برگزار می‌شود. 

به گزارش ایرنا، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اعلام کرد: این جشنواره در 2 بخش حرفه‌ای و ویژه برگزار می‌شود و همه روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان خبری رسانه‌های دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجاز به شرکت در آن هستند. 

«صابر سهرابی» در تشریح اهداف این جشنواره توضیح داد: سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان فارس با هدف هم‌افزایی ظرفیت‌های رسانه‌ای، بررسی آسیب‌ها و چالش‌های مهم استان در رسانه‌ها، ارائه راهکار برای آسیب‌ها و مشکلات موجود، بیان ظرفیت‌ها و جریان‌سازی رسانه‌ای به منظور برقراری ارتباط موثر میان مردم و مسئولان توسط خانه مطبوعات و رسانه‌های فارس با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود. بر اساس این فراخوان بخش حرفه‌ای پذیرای آثار روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان خبری خواهد بود. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در تشریح موضوعات مورد پذیرش «بخش ویژه» این دوره از جشنواره نیز گفت: «سیل فروردین‌ماه شیراز»، «شعار سال»، «چهل‌سالگی انقلاب و تبیین پیشرفت‌ها و آسیب‌ها برای تحقق گام دوم»، «شناسایی و تبیین آسیب‌های اجتماعی و بیان راهکارها»، «معرفی ظرفیت‌های مغفول‌مانده استان فارس» و «نقش رسانه‌ها در توسعه یا عدم توسعه استان با تکیه بر روزنامه‌نگاری توسعه‌گرا» از جمله موضوعاتی است که علاقه‌مندان می‌توانند در قالب‌های سرمقاله و یادداشت، مصاحبه، گزارش و عکس برای ارسال آثار اقدام کنند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید