• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
سه شنبه 12 شهریور 1398
کد مطلب : 76494
+
-

تامین ۷۳۳ تن اقلام نذری ماه محرم در ایلام

معاون امور بازرگانی و تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: ستاد تنظیم بازار کشور ۷۳۳ تن اقلام مورد نیاز هیات‌های مذهبی را در ماه محرم در مرحله نخست توزیع در اختیار استان ایلام قرار داده است. «سعید شریفی» در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: این اقلام شامل ۲۲۱ تن برنج، ۱۱۰ تن شکر، ۳۷ تن مرغ منجمد، ۷۴ تن گوشت قرمز منجمد، ۲۲۱ تن روغن و ۷۰ تن چای است.

وی افزود: هیات‌های مذهبی، دستگاه‌های اداری، انتظامی، نظامی و خانواده‌های دارای سابقه که به طور معمول در ماه‌های محرم و صفر به مقادیر زیادتر از مرسوم نذری پخت و توزیع می‌کنند، برای دریافت اقلام نذری خود به سازمان تبلیغات اسلامی مراجعه کنند.

شریفی گفت: متقاضیان مورد تایید توسط تبلیغات اسلامی به سازمان صمت معرفی و سپس برای دریافت اقلام مورد نیاز نذری به شرکت پشتیبانی امور دام استان فرستاده می‌شوند. وی ادامه داد: با توجه به ضریب جمعیتی استان ایلام، این مقدار اقلام نذری هیات‌های مذهبی در مرحله نخست در نظر گرفته شده و در صورت نیاز و افزایش میزان تقاضا محموله مرحله دوم به همین مقدار وارد استان خواهد شد. به گفته این مسئول، استان ایلام دارای ۹۷۰ هیات مذهبی است.

این خبر را به اشتراک بگذارید