• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
سه شنبه 12 شهریور 1398
کد مطلب : 76470
+
-

ماجرای فوت دختربچه اهل حمیدیه در گودال آب

کمتر از یک هفته پیش دختربچه‌ای 2 ساله در شهر حمیدیه در یک گودال کم‌عمق وسط چمن شهرداری که در کنار خانه‌ آنها بود، افتاد و جان خود را از دست داد. به گزارش فارس، «زیبا باباعلی» مادر این کودک در این رابطه گفت: دخترم هر روز بعد از این‌که از خواب بیدار می‌شد، تا ظهر که ناهار آماده شود، پیش عمویش می‌رفت که در نزدیکی ما مغازه دارد. گاهی هم پدرش چک می‌کرد که از مغازه عمویش دور نشده باشد.

وی ادامه داد: آن روز موقع ناهار فاطمه در بازگشت به خانه کمی دیر کرد. به سراغ مغازه عمویش رفتیم و او گفت: کمی حالم بد بود. به فاطمه گفتم خودت به خانه برو. اما از فاطمه خبری نبود. من و پدرش چون احتمال می‌دادیم ممکن است فاطمه به هوای بازی با بچه‌های همسایه به خانه‌ آنها رفته باشد، تقریبا درِ خانه تمام همسایه‌ها را زدیم.

مادر کودک گفت: ما چند خیابان آن طرف‌تر هم دنبال فاطمه گشتیم، اما خبری از فاطمه نبود. حین گشتن، چشم من به گودال وسط چمن نزدیک خانه‌مان افتاد که دیدم دخترم به صورت در گودال افتاده است. پاهایش از بیرون گودال مشخص بود. این مادر اظهار کرد: شهرداری صبح چمن را آب داده بود و گودال تا نیمه پرآب شده بود و از آنجا که دخترم از زمان تولد مشکل تنفسی داشت، به محض افتادن در آن خفه شده است.

«فاضل معربی» پدر دختربچه نیز گفت: دخترم را که از گودال بیرون آوردیم، کمی استفراغ کرد و تا او را به مرکز بهداشت حمیدیه برسانیم، از دست رفت. پزشکی‌ قانونی هم دلیل مرگش را خفگی در آب اعلام کرد. وی ادامه داد: چمن متعلق به شهرداری است، اما شهرداری سراغ ما نیامد و تنها ماموران کلانتری در محل حاضر شدند و فیلمبرداری و عکس‌برداری از صحنه را انجام دادند.


شهردار: علت مرگ معلوم نیست

در این میان شهردار حمیدیه با بیان این‌که عمق گودال بین 5 تا 7 سانتی‌متر است، اظهار کرد: معلوم نیست این دختربچه سکته کرده یا مریض بوده که فوت شده یا کسی به عمد سبب مرگ او شده است. «صادق مولا» افزود: فیلم مستند دارم که آب گودال تا نیمه پاهای دختربچه هم نمی‌رسیده اما خانواده او اصرار دارند ثابت کنند دختر آنها غرق شده است در حالی که آبی که بتواند این کودک را غرق کند، وسط چمن وجود ندارد. شهردار حمیدیه گفت: آبیاری چمن به مقدار کم است و شرایط غرق کردن کسی را ندارد. جدول اطراف چمن هم جلوی سرریز شدن آب را در خیابان می‌گیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید