• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
سه شنبه 12 شهریور 1398
کد مطلب : 76446
+
-

اردبیل مراکز درمانی جدید می‌خواهد

استاندار اردبیل از مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی خواست تا مرکز درمانی دیگری را در اردبیل تاسیس کند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، «اکبر بهنام‌جو» در دیدار با «مصطفی سالاری» با اشاره به این‌که بیمارستان تأمین اجتماعی سبلان در مرکز استان هیچ تناسبی با افرایش نرخ جمعیتی این شهر ندارد اظهار کرد: احداث مرکز درمانی دیگر در شهر اردبیل ضروری است.

بهنام‌جو با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل، احداث مرکز رفاهی تأمین اجتماعی در شهرستان سرعین را راهکاری مناسب برای خدمات‌دهی به جامعه تحت پوشش این سازمان عنوان کرد.این مسئول همچنین با تأکید بر اجرایی کردن مصوبات سفر وزیر پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار رفع مشکلات احداثی درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان نمین و گرمی شد.

وی با بیان این‌که قدم‌های مثبتی برای ایجاد اشتغال به‌ویژه در مناطق محروم و روستایی در این استان برداشته شده است عنوان کرد: یکی از دیگر نیاز‌های منطقه تخصیص سهمیه بیمه تأمین اجتماعی فرش‌بافان در کارگاه‌های متمرکز است که باید در اولویت قرار بگیرد.سالاری هم در این دیدار با قول مساعد درباره عملیاتی کردن فرایند رفع این مشکلات و موانع اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و تهاتر با شهرداری‌ها روند اجرایی موارد مطرح شده کلید خواهد خورد.

این خبر را به اشتراک بگذارید