• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
دو شنبه 11 شهریور 1398
کد مطلب : 76365
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/KPkl
+
-

نقل و انتقالات تمام شد درست می‌شوند!

حمیدرضا علیپور| پرسپولیس با وجود ثبات بازیکنانش در این فصل و البته اضافه شدن دو، سه بازیکن خیلی خوب، هنوز نتوانسته خودش را با سیستم جدید هماهنگ کند. سرمربی آرژانتینی پرسپولیس تلاش زیادی دارد تیمی هجومی را به زمین بفرستد که این را می‌توان از ترکیب اصلی او مشاهده کرد اما هنوز نتوانسته تفکرات خود را به تیم دیکته کند. در این میان دو بازیکن مهم سرخپوشان یعنی بیرانوند و علیپور هم در دو هفته گذشته از ضعیف‌ترین بازیکنان تیم بوده‌اند.
علیپور بعد از درخشش در دو فصل پیش و کسب عنوان آقای گلی لیگ در فصل گذشته روند رو به افتی را پشت سر گذاشت و تا جایی پیش رفت که در اواخر فصل حسابی مورد انتقاد هواداران تیم قرار گرفت و حتی خواهان جدایی از تیم شد. مهاجم سرخپوشان در این فصل هم شرایط خوبی ندارد و عدم‌گلزنی در 2بازی گذشته او را تحت فشار زیادی قرار داده است.
علیرضا بیرانوند هم با وجود درخشش در چند فصل گذشته همچنان نتوانسته به اروپا راه پیدا کند. دروازه‌بان اول پرسپولیس درحالی‌که در ابتدای فصل پیشنهادات زیادی دریافت کرد اما هیچ کدام از آنها نتوانستند مبلغ رضایت‌نامه او را پرداخت کنند و در نهایت بیرانوند مجبور به ادامه حضور در پرسپولیس شد. این دروازه‌بان با وجود غیبت در بازی اول در دیدار برابر تراکتور روز خوبی را پشت‌سر نگذاشت و روی گل هم عکس‌العمل خوبی انجام نداد تا در نخستین بازی خود دروازه‌اش را باز شده ببیند.
عدم‌درخشش این دو بازیکن باعث شد تا شایعاتی درخصوص آنها شکل بگیرد مبنی بر اینکه دروازه‌بان و مهاجم سرخپوشان همچنان به‌دنبال رفتن به اروپا هستند و به همین دلیل تمرکز لازم را برای بازی نداشته‌اند. سرمربی سرخپوشان اما امیدوار است این دو بازیکن به‌زودی به شرایط مطلوبی برسند. شنیده‌ها حاکی از این است که کالدرون به اطرافیان خود گفته که با توجه به اینکه زمان نقل و انتقالات رو به اتمام است، مهاجم و دروازه‌بان تیمش بعد از این خیلی زود به شرایط مطلوبی خواهند رسید.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید