• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
دو شنبه 11 شهریور 1398
کد مطلب : 76363
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/GL7r
+
-

نبرد قرمز و آبی سابق در ساوه

هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول امروز برگزار خواهدشد که در حساس‌ترین بازی، تیم‌های اول و دوم جدول به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در جدول لیگ دسته اول 3تیم 7 امتیازی خوشه طلایی ساوه، آلومینیوم اراک و بادران تهران به‌ترتیب در رده‌های اول تا سوم جدول لیگ قرار دارند. امروز تیم صدرنشین خوشه طلایی میزبان آلومینیوم اراک است و تقابل محسن عاشوری و محمود فکری حساس‌ترین بازی هفته را رقم خواهد زد. مساوی این 2 تیم به سود دیگر مدعی صعود به لیگ برتر یعنی بادران تهران خواهد شد که این هفته با تیم قعرنشین شهرداری تبریز بازی دارد. بادران بازی چندان سختی مقابل این تیم تبریزی در پیش ندارد؛ تیمی که هنوز امتیازی در لیگ به‌دست نیاورده و با 8گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را هم در اختیار دارد.
فجرسپاسی شیراز 6 امتیازی که در رده دوم جدول قرار دارد، میزبان ملوان 2امتیازی است. نود ارومیه هم به مصاف رایکای بابل می‌رود. رایکا در لحظات آخر در لیگ یک باقی ماند و امتیاز تیم همشهری‌اش خونه‌به‌خونه را خرید اما هنوز شرایط مساعدی ندارد. سپیدرود رشت و استقلال خوزستان هم جدال سقوط‌کنندگان از لیگ برتر را در رشت برگزار می‌کنند.
امروز در کرج هم شاهد یک نبرد قرمز و آبی دیگر هستیم. تیم گل‌ریحان با سرمربیگری محمد نصرتی میزبان تیم قشقایی شیراز است که رضا عنایتی را به‌عنوان سرمربی روی نیمکت خود دارد. بازیکنان اسبق استقلال و پرسپولیس حالا مربیان جوانی شده‌اند که در حال تجربه‌اندوزی هستند. مس رفسنجان هم میزبان تیم بدون امتیاز نیروی زمینی است؛ تیمی که با امید روانخواه 3 شکست پیاپی را تجربه کرده است. دیدار آرمان‌گهر سیرجان و داماش هم روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید