• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
دو شنبه 11 شهریور 1398
کد مطلب : 76327
+
-

جزئیات تازه در پرونده سرقت از خانم دکتر

جزئیات تازه در پرونده سرقت از خانم دکتر


«سارقان در نقش همخانه به خانه‌ام آمدند و علاوه بر اینکه با آب جوش مرا سوزاندند و اموالم را سرقت کردند، ‌تمام عکس‌های شخصی‌ام را در اینستاگرام منتشر کرده و آبرویم را به بازی گرفته‌اند.»





این گفته‌های دانشجوی دکترای روانشناسی است که دیروز در دادسرای ویژه سرقت حاضر شد تا جزئیات تازه‌ای از سناریوی همخانه‌های سارق بازگو کند.
به گزارش همشهری، این حادثه 22تیرماه امسال رخ داد که زن و مردی در نقش همخانه به خانه دختر دانشجوی دکتری رفتند و با ریختن آب جوش وی را مصدوم کردند تا اموالش را سرقت کنند. پس از آن مأموران با بررسی تصاویر دوربین مداربسته متهم زن را شناسایی کردند و او را به دام انداختند اما متهم مرد که اهل افغانستان است فراری شده و تحقیقات برای بازداشت او ادامه دارد. در همین حال شاکی پرونده که تا پیش از این در بیمارستان بود پس از بهبودی و ترخیص، صبح دیروز به دادسرای ویژه سرقت رفت و وقتی پیش روی قاضی قریب احمدزاده، بازپرس شعبه سوم دادسرای ویژه سرقت قرار گرفت، درخصوص جزئیات سرقت چنین گفت: من ساکن یکی از شهرستان‌ها هستم که برای تحصیل به تهران آمده‌ام. خانه‌ای حوالی سعادت‌آباد اجاره کرده بودم و تصمیم گرفتم همخانه‌ای داشته باشم. به همین دلیل در سایت دیوار آگهی گذاشتم که زنی به نام فریبا به من زنگ زد. او ساعت8 شب بیست‌ودوم تیر‌ماه به خانه‌ام آمد و همه‌جا را به دقت بازدید کرد. ظاهر موجهی داشت و من به هیچ عنوان به او مشکوک نشدم. درخصوص مبلغ اجاره صحبت کردیم و قرار شد با او تماس بگیرم. پس از آن خداحافظی کرد و رفت اما ظاهرا در آپارتمان را به‌خوبی نبسته بود و چند ثانیه بعد ناگهان او را دیدم به همراه مردی افغان. آنها پنجه بوکس و قمه داشتند که دست‌وپای مرا بستند و در اتاق زندانی‌ام کردند. داد و فریاد راه انداختم و درخواست کمک کردم. فکر می‌کردم همسایه‌ها به دادم می‌رسند اما ناگهان زن و مرد سارق در را باز کردند و مرا به بیرون از اتاق آوردند. تهدید کردند که سکوت کنم و همان موقع فریبا کتری چای‌ساز را که به برق بود برداشت و آب جوش داخل آن را به روی من ریخت. از شدت درد به خود می‌پیچیدم و اشهدم را خواندم. آنها اموالم را که شامل پول، طلا، ‌کارت‌های عابربانکم، لباس‌های مارک‌دارم به همراه هاردی که داخل آن پر بود از عکس و فیلم‌های شخصی سرقت کردند و رفتند. من هم با داد و فریاد همسایه‌ها را خبر کردم. وی ادامه داد: چند روزی در بیمارستان بستری بودم و دچار 25درصد سوختگی از ناحیه گردن، دست و سینه شدم. آثار ضرب و جرح هم روی بدنم وجود دارد چراکه آنها به‌شدت با مشت و لگد کتکم می‌زدند. بعد از آن متوجه شدم که تمام عکس‌های شخصی‌ام در اینستاگرام پخش شده است. ظاهرا به اسم من پیجی ساخته و همه عکس‌ها را داخل آن قرار داده بودند. آنها حتی با سرقت کارت‌های عابربانکم حساب‌های مرا نیز خالی کرده بودند.
اظهارات این دختر درحالی ثبت شده که متهم زن مدعی شده با مرد افغان در پارک آشنا شده و او پیشنهاد سرقت را مطرح کرده است. این زن که متأهل است و 2فرزند دارد در بازجویی‌ها گفت: در آستانه طلاق هستم و به‌شدت مشکل مالی دارم. وقتی جوان افغان پیشنهاد سرقت در نقش همخانه را داد قبول کردم. پس از سرقت هم اموال را تقسیم کردیم و جوان افغان هارد را با خودش برد و گفت نقشه اخاذی از شاکی را دارد. او با انتشار تصاویر وی قصد باج‌گیری داشت اما من دیگر دستگیر شدم و از او بی‌خبرم.


دوربین‌های مداربسته چهره دو متهم را هنگام سرقت از خانم دکتر ثبت کرده است

این خبر را به اشتراک بگذارید