• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 10 شهریور 1398
کد مطلب : 75989
+
-

با مردم

با مردم











بزرگراه امام کرمانشاه پل عابر ندارد

نبود پل عابر پیاده و ساخت غیرکارشناسی خروجی و ورودی حدفاصل پل دانشگاه و میدان شهدا در شهرکرمانشاه، 2عامل اصلی تصادفات منجر به مرگ در این نقطه است که تاکنون چند قربانی داشته است.
قاسمی از کرمانشاه

مشکل خریداران ملک مجتمع راگا حل نشد
با وجود گذشت چند سال از مشکلات ایجاد شده در مجتمع تجاری سینمایی راگا واقع در شهرری هنوز مالکان نتوانسته‌اند در املاک خود مستقر شوند و کسب درآمد کنند. از مسئولان توقع رسیدگی داریم.
بهروزی از شهرری

مشکل آب کرمان همه مردم را کلافه کرده است
اغلب شهرهای استان کرمان مشکل تامین آب آشامیدنی دارند و وعده‌هایی که مسئولان برای تامین آب استان داده بودند تاکنون محقق نشده است. واقعا اگر فکری برای حل مشکل آب کرمان نشود، در سال‌های آینده این استان قابل سکونت نخواهد بود.
نصیری از کرمان

گربه‌ها قربانی سرعت بالای ماشین‌ها در کوچه‌ بن‌بست
در فلکه دوم صادقیه جنب کانال 12متری ششم یک کوچه بن‌بست است که ماشین‌ها با خیال راه عبور به سرعت وارد آن می‌شوند و اغلب گربه‌ها قربانی سرعت بالای آنها می‌شوند. به حیوانات رحم کنیم تا طبیعت به ما رحم کند.
حسین اسدی از صادقیه

سهامداران سیمان خرم‌آباد بعد از 16سال بلاتکلیفند
سال 82 بعد از اعلام رسمی بانک‌ها و اطلاع‌رسانی از طریق صدا و سیما 5هزار سهم به نام سیمان خرم‌آباد خریدیم که سند آن به تاریخ 20مرداد سال82 در دست ماست اما تا امروز نتوانسته‌ایم سود آن را بگیریم یا سهام‌مان را بفروشیم زیرا اساسا فروش سهام برای این کارخانه کلاهبرداری بوده است. بسیاری همانند من این سهام روی دستشان مانده و کسی هم پاسخگو نیست.
پناهی از خرم‌آباد

تردد اتوبوس‌های بین شهری شب‌ها ممنوع شود
با توجه به میزان حوادث رانندگی مربوط به اتوبوس‌های مسافربری بین شهری، تقاضا می‌شود برای ساعات حرکت اتوبوس‌ها محدودیت قائل شوند چرا که راننده هم یک انسان است و حتی اگر روز به اندازه کافی خوابیده باشد ممکن است باز هم پشت فرمان اتوبوسی که همه مسافرانش خواب هستند، خواب آلوده شود.
کلاهی از اردبیل

قطع دو روزه تلفن در خانی‌آبادنو و شهرک شریعتی
2 روز بدون هیچ اطلاع‌رسانی قبلی و پاسخگویی به مردم تلفن در مناطق خانی‌آبادنو و شهرک شریعتی قطع بود. اگر خود مشترکان این موضوع را پیگیری نمی‌کردند، چه بسا هنوز مسئولی به روی خودش نیاورده بود!
فریدزاده از خانی‌آباد

وزارت جهاد کشاورزی عامل توسعه و پیشرفت کشور است
وزارت جهادکشاورزی تعیین کننده‌ترین وزارت در عرصه اقتصادی است که می‌تواند با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از جوانان، کشور را به سمت توسعه و پیشرفت سوق دهد.
دیوانی از خرم‌آباد

خیابان محرابیان دربند؛ نیازمند نصب تابلوی بن‌بست
خیابان محرابیان که همجوار پارک سورتمه در خیابان حسینی واقع در خیابان اسدالله دربند است، بن‌بست است اما اغلب کسانی که برای استفاده از پارک می‌آیند این نکته را نمی‌دانند و برای فرار از ترافیک این محدوده به این کوچه بن‌بست می‌آیند که نه می‌توانند دور بزنند و نه می‌توانند دنده عقب بازگردند. کافی است مسئولان یک تابلوی بن‌بست سر این خیابان نصب کنند.
الماسی از دربند

حذف صفر طرح شکست خورده است
حذف صفرها در کشورهایی مثل زیمبابوه و برزیل شکست خورد و حتی در کشورهای دیگر هم چندان موفق نبوده است، چرا طرح شکست خورده را در این شرایط اقتصادی امتحان می‌کنند؟
ملازاده از تهران

برای حمل اسلحه گرم حکم مرگ بدهند
از مسئولان تقاضا می‌شود قانونی تصویب کنند که برای حمل اسلحه گرم حتما حکم اعدام بدهند زیرا حمل‌کنندگان اسلحه گرم بر هم زننده امنیت عمومی هستند که مادر همه امنیت‌هاست.
داریوش اوحدی از تهرانپارس

شیرینی کشمشی بدون کشمش!
یکی از معروف‌ترین برندهای تولید‌کننده کیک و شیرینی کشمشی مدتی است محصولات خود را بدون کشمش عرضه می‌کند درحالی‌که روی جلد آن محصول نوشته کیک کشمشی!
مقدمی از میرداماد

روستای قلی‌آباد مدرسه ابتدایی ندارد
مدرسه ابتدایی از نخستین و جدی‌ترین خواسته‌های اهالی قلی‌آباد از توابع شهرستان کبودرآهنگ استان همدان است. این روستا جاده آسفالته و گاز هم ندارد اما بیش از همه نبود مدرسه ابتدایی باعث تضییع حقوق ساکنان و بچه‌های در سن مدرسه شده است.
احمد عابدی از قلی‌آباد

افراد مسن و شهروندان سحرخیز شوند
به‌دلیل شب بیداری اغلب شهروندان، تهران در سحر به‌شدت خلوت و هوا فوق‌العاده پاک است. از همه سالمندان و نیز سایر شهروندان دعوت می‌کنم از این سحرگاه‌های پاک برای پیاده‌روی استفاده کنند.
رضایی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید