• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
یکشنبه 10 شهریور 1398
کد مطلب : 75977
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/ZkZJ
+
-

دفترچه رازگشا در صحنه تصادف

دفترچه رازگشا در صحنه تصادف

همه تصور می‌کردند قربانیان تصادف هولناک در محور کازرون-فارس 3نفرند اما با پیدا شدن دفترچه‌ای در محل حادثه، راز چهارمین جسد نیز فاش شد.
به گزارش همشهری ساعت از 2بامداد هشتم شهریورماه گذشته بود که مأموران پلیس و هلال‌احمر استان فارس در جریان تصادف هولناک بین 3خودرو در محور جدید کازرون-شیراز قرار گرفتند. بررسی‌های اولیه از این حکایت داشت که یک کامیونت جک و یک تریلی که در این مسیر در تردد بودند از روبه‌رو با هم برخورد کرده‌اند و تریلی پس از خروج از مسیر با یک خودروی پژو206 برخورد کرده و در شانه خاکی جاده آتش گرفته است. با حضور تیم‌های امدادی در محل حادثه معلوم شد که پس از آتش‌ گرفتن تریلی، سرنشینان خودروهای عبوری به کمک راننده که در اتاقک تریلی گرفتار شده بود رفته و موفق شده بودند او را نجات دهند اما سرنوشت سرنشینان کامیونت جک، تلخ و تاثربرانگیز بود. در داخل اتاقک مچاله‌شده کامیونت جسد راننده به چشم می‌خورد و بررسی‌ها نشان می‌داد 2سرنشین دیگر آن در هنگام تصادف به بیرون پرت شده و آنها نیز جان باخته‌اند. اتاقک کامیونت کاملا مچاله شده بود و جسد راننده به‌راحتی قابل خروج از داخل آن نبود. در این شرایط تیم 3نفره هلال‌احمر که از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای دشت برم کارزون راهی محل حادثه شده بودند، برای بیرون کشیدن جسد وارد عمل شدند.
کامران ابول‌پور، یکی از نجاتگران می‌گوید: تریلی حامل گچ بود و بر اثر این تصادف بار آن به داخل جاده ریخته و سرتا سر مسیر جاده از گچ پوشیده شده بود. بررسی‌ها نشان می‌داد ۳سرنشین کامیونت جک جانشان را از دست داده و همگی از اعضای یک خانواده بودند. پیکر همسر راننده کامیونت، ۲۰متر دورتر از خودرو افتاده بود، پیکر یک کودک یک‌ساله را به وسیله ست سبک از لابه‌لای آهن‌پاره‌ها خارج کردیم و پیکر راننده را هم از داخل اتاقک خودرو بیرون کشیدیم.
درحالی‌که همه تصور می‌کردند سرنشینان کامیونت جک همین 3نفر بودند، اما در ادامه اتفاق عجیبی رخ داد. ابول‌پور می‌گوید: به جست‌وجو در داخل اتاقک کامیون پرداختیم. کمی بعد دفترچه‌ای پیدا کردیم که متعلق به راننده بود و چندین شماره تماس در آن نوشته شده بود. با ۲شماره تماس گرفتم که هردو شماره خاموش بود، اما وقتی با سومین شماره تماس گرفتم در آن سوی خط، برادر راننده فوت‌شده؛ گوشی را برداشت. او جویای احوال برادر خود، همسر و ۲فرزندش شد، اما ما فقط یکی از فرزندان راننده کامیونت را در صحنه پیدا کرده بودیم. برای همین بلافاصله برای جست‌وجوی کودک دوم دست‌به‌کار شدیم و آن موقع بود که پیکر پسربچه 5ساله‌ای را زیر کیسه‌های گچ پیدا کردیم. در همین حال سرهنگ عبدالهاشم دهقانی، رئیس پلیس راه شمالی استان فارس درخصوص علت این حادثه گفت: انحراف به چپ تریلی علت این حادثه بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید