• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 10 شهریور 1398
کد مطلب : 75881
+
-

ساخت پردیس سینمایی در مرند

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی کشور از احداث پردیس سینمایی در شهر مرند خبر داد. به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، «حیدر خلیلی» گفت: با امضای تفاهم‌نامه بین سازمان سینمایی کشور و شهرداری مرند هفدهمین پردیس سینمایی امید کشور در شهر مرند احداث می‌شود.

وی افزود: در راستای شعار «ایران تهران نیست» سازمان سینمایی کشور حضور جدی‌تری در استان‌ها داشته و تا امروز تفاهم‌نامه احداث پردیس سینمایی با شهرداران ۱۷ شهر در ۱۷ استان کشور با ظرفیت ۵۷ سالن امضا شده است. این مسئول تأکید کرد: تأمین زمین و اجرای عملیاتی پروژه بر عهده شهرداری و تهیه نقشه و طراحی سازه پروژه بر عهده‌ سازمان سینمایی است.

بر این اساس مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان از سوی سازمان سینمایی و مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از سوی سازمان شهرداری‌های وزارت کشور از محل اعتبارات ملی به عنوان کمک بلاعوض بابت اجرای پروژه پردیس سینمایی امید پرداخت می‌شود. پردیس سینمایی امید به لحاظ ساختمان و معماری، تأسیسات‌، سالن‌، پرده‌، تجهیزات فنی صدا و نمایش فیلم‌، صندلی و سایر امکانات رفاهی و عمومی‌، پروژه‌ای استاندارد و مدرن و متناسب با شأن و احترام مخاطبان سینمای کشور است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید