• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 10 شهریور 1398
کد مطلب : 75852
+
-

بهره‌برداری از طرح‌های ورزشی هرمزگان

عمران
بهره‌برداری از طرح‌های ورزشی هرمزگان

چند طرح ورزشی با هزینه بیش از ۵۰ میلیارد ریال در هرمزگان به بهره‌برداری رسید.

 مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان در گفت‌و‌گو با ایرنا اظهار کرد: از جمله این طرح‌ها، سالن ورزشی طیبی‌شاهی میناب، سالن ورزشی کوهستک سیریک و زمین چمن مصنوعی ورزشی کوهستک است. 

«محمودرضا امیاری» بیان کرد: زمین ورزشی کوهستک سیریک به صورت مشارکتی با اداره کل ورزش و جوانان استان و دهیاری و شهرداری کوهستک اجرا شده است. 

وی بیان کرد: 2 زمین چمن مصنوعی دهستان ایسین (محله نو و فاریاب) و زمین چمن مصنوعی روستای شهرو تازیان نیز از جمله طرح‌های ورزشی است که به بهره‌برداری رسید. 

امیاری با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت خانه جوان بندرعباس، گفت: مرحله نخست ساخت خانه جوان بندرعباس نیز با زیربنای 1۵۰۰ متر‌ مربع و اعتبار۲۶ میلیارد ریال آغاز شده و 18 ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد. 

مدیر کل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: در هفته دولت امسال در مجموع ۳۹ طرح ورزشی با هزینه ۲۱۸ میلیارد ریال در استان به بهره‌برداری می‌رسد. 

به گفته امیاری این طرح‌ها شامل ۴ سالن ورزشی با هزینه ۶۰ میلیارد ریال و ۳۵ زمین چمن مصنوعی با هزینه ۱۵۸ میلیارد ریال است. 


بهره‌برداری از ۵ طرح اقتصادی در بشاگرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هرمزگان نیز گفت: ۵ طرح اقتصادی و خدماتی در شهرستان بشاگرد به بهره‌برداری رسید. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار افزود: این طرح‌ها ساختمان بخشداری بخش گافر و پارامون، آب‌رسانی به روستای بیخ کهنو، مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستای سیدشهدای سردشت و بهره‌برداری از یک ایستگاه پست هوایی فشار متوسط به نمایندگی از ۲۲ پست هوایی برق بود.  «ایرج حیدری» افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۱۱ میلیارد تومان هزینه شده است. 

او گفت: همچنین عملیات ساخت نگارخانه و پلاتوی شهر سردشت با مساحت ۵۰۰ متر‌ مربع و با اعتبار یک میلیارد و پانصد میلیون تومان در پارک شهر سردشت آغاز شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید