• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 10 شهریور 1398
کد مطلب : 75835
+
-

مبارزه با قاچاق کالا؛ اولویت پلیس کرمان

قاچاق
مبارزه با قاچاق کالا؛ اولویت پلیس کرمان

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمان، یکی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی در سال رونق تولید، مبارزه و مقابله با قاچاق کالا و قاچاقچیان است که یکی از وظایف مهم پلیس آگاهی به شمار می‌رود. 

به گزارش ایرنا، سردار «عبدالرضا ناظری» افزود: باید برای مقابله با سرقت‌ها برنامه‌ریزی جدی‌تری صورت گیرد و با توجه به موضوعات استان، برای شناسایی و برخورد با سرقت‌های مسلحانه و خشن و سرقت‌های خرد که مردم را آزار می‌دهد، با پشتیبانی دستگاه قضایی تلاش می‌کنیم. 

وی ادامه داد: باید برای جرائم خشن از جمله قتل و آدم‌ربایی برنامه‌‌ریزی دقیق‌تری داشته باشیم، زیرا بعضی گروه‌هایی که از استان ما تردد دارند مرتکب این جرائم می‌شوند.  فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه گفت: هدف از برگزاری همایش یک روزه ویژه کارکنان پلیس آگاهی سراسر استان و تجسس فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان، هم‌فکری و ارزیابی عملکرد 5 ماهه سال جاری و تدبیر و برنامه‌‌ریزی برای مبارزه با قاچاق کالا و به‌ویژه باندهای سازمان‌یافته است.

  سردار ناظری با اشاره به فعالیت قرارگاه مقابله با سرقت و تلاش در زمینه پیشگیری و پیگیری جرائم به‌ویژه سرقت، گفت: کارکنان پلیس آگاهی باید در شناسایی و برخورد با سارقان با عزم بیشتری فعالیت و مقابله کنند. 
فرمانده انتظامی استان کرمان نقش اصلی در پیشگیری و در حفاظت از اموال خود را بر عهده مردم دانست و تاکید کرد: به مردم قول می‌دهیم در کنترل و مقابله با سرقت برخورد محکم‌تری با همکاری سازمان‌های دخیل در این حوزه داشته باشیم و با مخلان نظم و امنیت برابر قانون برخورد می‌کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید