• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 10 شهریور 1398
کد مطلب : 75803
+
-

یکسان‌سازی تابلو‌های صنفی در اردبیل

رئیس کمیسیون سیما و منظر شهری شورای شهر اردبیل از ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی شهر و تابلوهای معرف اصناف براساس آیین‌نامه جدید خبر داد. به گزارش ایسنا، «حبیب فتحی» گفت: ما در چند جلسه کمیسیون و با حضور کارشناسان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اردبیل تلاش کردیم تا آیین‌نامه کیفی و کارآمد را در ساماندهی این تابلوهای تبلیغاتی انجام دهیم تا در 3 حوزه مشخص در کنار ساماندهی جلوی اغتشاشات بصری در مناطق مختلف شهر گرفته شود.  

وی از ابلاغ این آیین‌نامه به شهرداری اردبیل خبر داد و افزود: قرار است براساس این آیین‌نامه نصب تابلوی تبلیغاتی، صنفی و تابلوهای معرف اصناف به شکل درست و صحیح ساماندهی شده که نمونه آن را در میدان سرچشمه و بین جامعه پزشکی شاهد هستیم. دبیر دوم شورای شهر اردبیل بیان کرد: براساس این آیین‌نامه، همه مجتمع‌های اداری، تجاری و صنفی ما باید در زیباسازی بصری شهر از تابلوهای یکدست و مناسب استفاده کنند تا ناهمگنی در این موضوع رفع شود.

با این آیین‌نامه که بعد از ماه‌ها تشکیل جلسات و رفع ایرادات به تصویب رسیده و قابلیت اجرایی پیدا کرده، در مناطق مختلف شهر نابسامانی و بی‌نظمی رفع می‌شود و جای آن را انضباط و نظم و نظام واقعی در این حوزه می‌گیرد.

وی از ممنوع شدن نصب تابلو در رفوژهای میانی خیابان‌ها و معابر خبر داد و افزود: جز در موارد استثنایی براساس آیین‌نامه جدید، تابلوهای تبلیغاتی و نصب آن ممنوع خواهد بود. امیدواریم شهرداری اردبیل نیز با عملیاتی کردن این برنامه‌ها و طرح ساماندهی تابلوهای شهری، آشفتگی‌های بصری را از بین ببرد و فضای ساماندهی و نظم‌بخشی عمومی در این حوزه را به وجود آورد.

این خبر را به اشتراک بگذارید