• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 9 شهریور 1398
کد مطلب : 75724
+
-

با مردم

با مردم











انباشت زباله و تعفن در فاز یک اندیشه شهریار
فاز یک اندیشه شهریار مملو از زباله در گوشه و کنار شهر است. در جوی‌های آب و زمین و کنار جایگاه‌های زباله همه جا آلودگی دیده می‌شود و بوی لجن در کل فاز یک به استشمام می‌رسد. بارها با مسئولان مکاتبه کرده‌ایم ولی تا الان بی‌اثر بوده است.
احمدی از فاز یک شهریار

طرح مسکن مهر را ادامه دهند
طرح  ملی مسکن بیشتر نمایش به نظر می‌آید. همین مسکن مهر را ادامه بدهند کلی از هموطنان صاحب مسکن می‌شوند.
دلسوخته وطن

نبود پل عابر پیاده در بزرگراه امام کرمانشاه
نبود پل عابر پیاده و ساخت غیرکارشناسی خروجی و ورودی حدفاصل پل دانشگاه و میدان شهدا در شهر کرمانشاه 2 عامل اصلی تصادفات منجر به مرگ در این نقطه است که تاکنون چند قربانی داشته است.
قاسمی از کرمانشاه

گوشی‌ام پیدا شده ولی سارق، آن را پس نمی‌دهد!
حدود یک سال قبل گوشی من دزدیده شده و بعد از 5ماه و ثبت مشخصات در سامانه ردیابی پلیس پیدا شد. اکنون چند ماه هم از زمانی که گفتند گوشی پیدا شده گذشته است، در حالی که از گوشی من استفاده می‌شود و کسی نمی‌تواند آن را پس بگیرد.
بابامرادزاده از کرج

سوار کردن حیوانات در پارک کودکان سمنان
در پارک 17 شهریور سمنان در قسمت شهر بازی برخی روزها صاحبان سگ یا گربه، ‌حیوانات خود را درست جایی می‌نشانند که قرار است بچه‌ها از آن استفاده کنند. از مسئولان توقع رسیدگی و برخورد داریم.
نوری از سمنان

 500هزارتومان کمتر از مصوبه به حقوق‌ها اضافه شد
اواخر اسفند97 بعد از مدت‌ها رایزنی بابت افزایش دستمزد بازنشستگان، فرمولی اتخاذ شد که وزیر کار آن را رسانه‌ای کرد و قرار شد حدود 500 هزارتومان به حقوق این قشر اضافه شود،‌ اما کمتر از مصوبه اضافه شد و پیگیری‌ها هم به جایی نرسید، در حالی که سال به نیمه رسیده است.
رضا علیدوست‌نیا بجارسری از کرج

مدرسان کنکور، اغلب معلمان رسمی نیستند
اغلب معلمان با مترو یا در خط ویژه با موتور و اتوبوس تردد می‌کنند نه با آمبولانس خصوصی، آن هم برای رفتن سر کلاس‌های ۴۰نفره. اگر هم بر فرض یک «مدرس» خصوصی کنکور از آمبولانس خصوصی در خط ویژه استفاده کرده باشد لطفا به«معلمان»تعمیم ندهیم، چون بسیاری از مدرسان محترم کنکور اصلا معلم رسمی و حقوق‌بگیر آموزش و پرورش نیستند.
علیزاده گنجی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید