• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 9 شهریور 1398
کد مطلب : 75710
+
-

3روز شکنجه برای انتقام از مزاحم تلفنی خواهر

3روز شکنجه برای انتقام از مزاحم تلفنی خواهر


«ماشینم خراب شده و کنار خیابان ایستاده بودم تا اینکه راننده خودرویی برای کمک توقف کرد؛ او کسی نبود جز مزاحم تلفنی خواهرم که با دیدن اتفاقی او نقشه انتقام کشیدم.»
این بخشی از اعترافات متهمی است که جوانی را 3روز گروگان گرفت و شکنجه‌اش کرد. به گزارش همشهری، تحقیقات در این پرونده از چند روز پیش با شکایت مردی جوان شروع شد. شاکی که سراسیمه خود را به اداره پلیس رسانده بود، به مأموران گفت: مردی که هرگز او را ندیده بودم مرا گروگان گرفت و 3روز شکنجه‌ام کرد و در نهایت ماشینم را دزدید و مرا رها کرد.
وی در توضیح ماجرا گفت: با ماشین پژویم در حال عبور از اتوبانی حوالی غرب تهران بودم که چشمم به راننده خودرویی افتاد که کنار اتوبان توقف کرده بود. با یک نگاه متوجه شدم ماشینش خراب شده و درخواست کمک دارد. من نیز برای کمک به او توقف کردم. وی ادامه داد: مرد جوان خواست ماشینش را بکسل کنم و به تعمیرگاهی در آن حوالی برسانم. من هم قبول کردم. ماشین را بکسل کردم و او ناگهان نظرش را تغییر داد و گفت ماشین را به خانه‌اش می‌برد تا دوستش که مکانیک است به آنجا بیاید و تعمیر کند. وی ادامه داد: وقتی به پارکینگ خانه‌اش رسیدیم، او مرا به داخل خانه دعوت کرد و من هم بی‌خبر از همه‌جا پا در خانه‌اش گذاشتم که ناگهان با چاقو به من حمله کرد و مرا گروگان گرفت. مرد جوان می‌گفت من مزاحم خواهرش شده‌ام و باید مجازات شوم. هرچه به او می‌گفتم مرا اشتباه گرفته است گوشش به حرف‌هایم بدهکار نبود.
او ٣روز تمام با چاقو تهدیدم می‌کرد. حتی وقتی سروصدا کردم تا شاید همسایه‌ها به دادم برسند با یک ظرف آب جوش بالای سرم آمد و آن را به سر و صورتم ریخت. از شدت سوختگی از هوش رفتم و دیگر جرأت نکردم اعتراضی کنم. وی ادامه داد: روز سوم چاقو را زیر گلویم گذاشت و از من خواست پای برگه‌ای را امضا کنم. ظاهرا برگه قولنامه فروش ماشینم بود که نشان می‌داد من خودرویم را به او فروخته‌ام و پولش را کامل پرداخته است. از ترس جانم ناچار شدم امضا کنم و اثر انگشت هم بزنم. پس از آن، مرد گروگانگیر سوئیچ ماشینم را گرفت و تهدیدم کرد که اگر شکایت کنم مرا خواهد کشت و رهایم کرد.
با ثبت این شکایت، مأموران پلیس آگاهی تهران راهی خانه متهم شدند و او را دستگیر کردند. از سوی دیگر خودروی شاکی نیز در خانه وی کشف شد. متهم در بازجویی‌ها درخصوص انگیزه‌اش گفت: از خواهرم شنیده بودم که مردی جوان برایش مزاحمت ایجاد می‌کند. حتی عکسش را هم به من نشان داده بود. من هم به شماره او زنگ زدم اما جواب مرا نمی‌داد؛ تا اینکه روز حادثه به‌صورت اتفاقی او را دیدم. ماشینم خراب شده بود و در جست‌وجوی پیدا کردن فردی بودم که کمکم کند. وقتی مردی پژوسوار توقف کرد، متوجه شدم او کسی جز مزاحم تلفنی خواهرم نیست. هم از روی چهره، او را شناختم و هم‌زمانی که شماره موبایلش را داد مطمئن شدم که او همان مزاحم تلفنی است. این شد که تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم. وی ادامه داد: او را شکنجه دادم اما ماشینش را سرقت نکردم. خودش راضی شد ماشینش را به من بدهد تا آزادش کنم.
متهم درحالی چنین ادعایی را مطرح کرده که شاکی می‌گوید هرگز مزاحم خواهرش نشده است. اگرچه متهم مدعی شده مدرک دارد و به‌زودی آن را ارائه می‌دهد اما با این حال وی با دستور قاضی جنایی به اتهام گروگانگیری، سرقت، تهدید و شکنجه بازداشت شده و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید