• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 7 شهریور 1398
کد مطلب : 75446
+
-

با مردم

  چرا کتابخانه‌ها  2روز بعد از عید غدیر تعطیل بودند
با توجه به سرانه مطالعه بسیار پایین در کشور و تعطیل بودن کتابخانه‌ها در تعطیلات رسمی، چرا 2روز بعد از عید غدیر کتابخانه‌های سراسر کشور را تعطیل کردند؛ درحالی‌که توقع این است که حتی روزهای تعطیل هم کتابخانه‌ها باز باشند.
دبیری از اصفهان

  کوی افسران احمدآباد 40سال بدون آسفالت
کوی افسران احمدآباد مستوفی در استان تهران بیش از 40سال است که آسفالت نشده و شهرداری و شورای شهر به این موضوع توجهی ندارند.
احمدی از احمدآباد مستوفی

  بیمه از کار افتادگی شامل اموات می‌شود
با روش‌های جدیدی که تأمین اجتماعی برای پرداخت ازکارافتادگی به بیمه‌شدگان خود در نظر گرفته است، این بیمه فقط شامل اموات گورستان خواهد شد که 100درصد از کار افتاده‌اند. مسئولان بازنگری کنند.
جنانی از قم

  بی‌انصافی در حق بازنشستگان ایران‌خودرو
بعد از 33سال کار کردن در سال 87بازنشسته شده‌ام اما حقوق و مزایای من با کسی که مثلا 10سال سابقه بیمه دارد، تفاوت چندانی ندارد. خود ایران‌خودرو نیز همانند دهه‌های قبل از بازنشستگانش پشتیبانی نمی‌کند و مشکلات بسیاری گریبان خانواده‌های بازنشستگان ایران‌خودرو را گرفته است.
محمدحسین عسگری از کیانشهر

  سامانه شفافیت عمومی راه‌اندازی شد
شفافیت مالی و اقتصادی شامل همه مردم باشد و به غیر از مسئولان، مردم عادی و بازاری و... هم فعالیت مالی و اقتصادی خود را شفاف کنند که ناگهان از گوشه‌ای میلیاردری گمنام سر برنیاورد.
خاتمی از تهران 

  مکان‌یابی‌های مسکن مهر مربوط به دهه‌60  است
مکان‌یابی‌های زمین‌های خالی قابل توسعه که اکنون طرح‌های مسکن مهر در آنها اجرا شده‌اند، مربوط به اوخر دهه‌60  تا نیمه دهه‌70  است و اینکه دائم انتقاد کنیم چرا این مسکن‌ها در نقاط پرتی ساخته شده‌اند، منصفانه نیست. 
گلستانی از کرج

  3 سازمان متولی صدور مجوز مراکز نگهداری کودک و سالمند
وزارت بهداشت، سازمان بهداشت و اداره ثبت شرکت‌ها هر 3 موازی هم مجوز مراکز نگهداری سالمندان و کودکان را می‌دهند؛ بدون اینکه نظارتی بر کارکرد و هزینه‌های دریافتی آنها انجام شود. بهتر است یک مسئول برای صدور چنین مجوزی منظور شود که بتواند آنها را رتبه‌بندی کرده و از آنها نظارت‌های دوره‌ای به عمل آورد.
نصرآبادی از تهران 

  قوه قضاییه درست عمل کند، اوضاع کشور بهبود می‌یابد
مردم توقع دارند که قوه قضاییه به راه درستی که در پیش گرفته بدون حب و بغض سیاسی ادامه دهد و مسئولان و سران این قوه به هیچ عنوان وارد موضوعات اقتصادی، سیاسی و بین‌المللی نشوند که در این صورت اوضاع کشور بهبود خواهد یافت.
محمدرضا بینات از گرگان


پاسخ مسئولان

حل مشکل دستفروشان مترو 


در گرو همراهی جدی سازمان‌های متولی و مسافرانروابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به‌دنبال درج پیامی مردمی با موضوع «جمعیت دستفروشان بیش از مسافران است» در ستون «با مردم» تاریخ دوم شهریورماه پاسخ داده است: «شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به‌دنبال راهی است که مسافران با آرامش بیشتر از این وسیله حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری استفاده کنند. همانطور که بارها توسط این شرکت اطلاع‌رسانی شده، ساماندهی دستفروشان و حل مشکل نیازمند همراهی جدی سازمان‌های متولی و همچنین همیاری مسافران محترم است و این شرکت نمی‌تواند به تنهایی در این خصوص اقدام نماید. شرکت بهره‌برداری مترو در حد ظرفیت و امکانات خود آمادگی دارد تا با همکاری جدی سازمان‌های مربوطه و مسافران طرح برخورد با دستفروشان را هدفمند و نتیجه‌بخش اجرا کند.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید