• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
چهار شنبه 6 شهریور 1398
کد مطلب : 75377
+
-

با مردم

با مردم








قطع آب در 5کیلومتری شهر مشهد
معضل آب شرب در روستای کلاته از توابع فیض‌آباد که در ۵کیلومتری مشهد دومین کلانشهر ایران قرار دارد، واقعا مردم را کلافه کرده است. روستای کلاته ساکنانی اغلب بلوچ از سیستان و بلوچستان و سرخس دارد.
میررضوی از مشهد

مسئولان مسکن ملی را دور از شهرها بسازند
از مسئولان تقاضا می‌شود مسکن ملی را تا حد ممکن دورتر از شهرها و به‌خصوص کلانشهرها بسازند.
اشرف رزاقی از تهران

روستای زین‌آباد در حصار نبود طرح هادی
نبود طرح هادی باعث شده 4طرف روستای زین‌آباد کبودرآهنگ واقع در استان همدان بسته شود و ساخت‌وساز در آن غیرممکن باشد. ضمن اینکه تنها جاده روستا به طول 3.5کیلومتر به‌سمت ناصرآباد چندین سال است نیمه‌کاره مانده و به حال خود رها شده است.
اهالی روستای زین‌آباد کبودرآهنگ

افراد ناشناس از پارکبان‌های غیرقانونی اخاذی می‌کنند!
تعدادی پارکبان غیرقانونی در خیابان سلامت جنوبی در خیابان سیمای ایران شهرک غرب، درست روبه‌روی بیمارستان لاله به‌زور از مردم برای پارکینگ پول می‌گیرند. حالا نکته اینجاست که عده‌ای شب‌ها می‌آیند و از هرکدام از این پارکبان‌های غیرقانونی 150هزار تومان می‌گیرند که اجازه دهند این غیرقانونی‌ها کار غیرقانونی کنند! واقعا چه‌کسی مسئول است؟
مردوخی از شهرک غرب

نه باقالی، نه عدس!
این چه روش متقلبانه‌ای است که در تولید انواع محصولات در پیش گرفته‌ایم و خودمان سر یکدیگر کلاه می‌گذاریم. مدتی در حلواشکری به‌جای پسته، باقالی می‌ریختند، اخیرا در برند معروف این محصول به‌جای همان باقالی که حداقل شکل پسته بود، عدس می‌ریزند. نه باقالی نه عدس، حلواشکری خالص تولید کنند.
رحمانی از قزوین

تغییر کاربری زمین‌های اطراف کلانشهرها نگران‌کننده است
تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی و بی‌استفاده در حومه شهرها به هر بهانه‌ای ازجمله ساخت مسکن برای اقشار کم‌درآمد نگران‌کننده است. شهرداری و دیگر مسئولان با این موضوع برخورد کنند.
بلغار از تهران

قطار روزانه تهران-گرگان دایر شود
قطار سراسری کشور از بندر ترکمن فعلی از نخستین خطوط ریلی کشور بود که اززمان پهلوی اول تا همین 10سال قبل روزانه به‌صورت رفت و برگشت به تهران قطار داشت و از همین رهگذر ده‌ها شهر و روستا به هم پیوند می‌خوردند؛ نقاطی مثل سیمین‌دشت که ماشین‌رو نیست. ضمن اینکه جمع‌آوری قطارهای روزانه این مسیر ده‌ها و بلکه صدها شغل ایجادشده در کنار خطوط ریلی را از بین برده است.
توکلی از قائمشهر

طرح فاضلاب به میدان هروی نرسید
حدود 5سال قبل پول اجرای طرح فاضلاب را به‌طور کامل تسویه کردیم اما از آن زمان تاکنون در یک طرف خیابان آزادی به سمت لویزان نرسیده به هروی لوله‌گذاری شده و در یک طرف اصلا لوله‌گذاری هم نشده است. پس پول‌هایی که از مردم گرفتند چه شد؟
پورحسینی از میدان هروی

ورود به طرح سالم‌سازی‌ دریا؛ 5هزارتومان
در گلسار3 ایزدشهر که طرح سالم‌سازی‌ دریا در انتهای آن اجرا می‌شود، برای ورود به طرح سالم‌سازی‌ 5هزار تومان می‌گیرند که غیرقانونی است، اما اگر کسی هم ندهد امکان ندارد پایش به آب برسد!
بیادی از ایزدشهر

مظلومیت قطعه24 بهشت‌زهرا
قطعه24 بهشت‌زهرا(س) که مدفن شهیدان والامقام و گرانقدری چون شهیدچمران، فکوری، نامجو، کلاهدوز، نوژه، جهان‌آرا، محمدحسین فهمیده، غلامعلی پیچک و بسیاری شهید بزرگوار دیگر است نه به‌درستی نظافت می‌شود و نه به آن رسیدگی می‌شود. تعدادی از رفتگران و افراد هم آنجا مدام از خانواده‌های شهدا به‌بهانه نظافت و ارائه خدمات، درخواست وجه می‌کنند و اگر وجهی نباشد حتی درست نظافت نمی‌کنند.
مروتی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید