• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
چهار شنبه 6 شهریور 1398
کد مطلب : 75265
+
-

سارق حرفه‌ای خودرو در کرج دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی البرز از بازداشت سارق حرفه‌ای خودرو و لوازم آن با اعتراف به ۳۹ فقره سرقت در کرج خبر داد.
به گزارش تسنیم، سرهنگ «محمد نادربیگی» اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و لوازم داخل آن در مناطق مختلف شهرستان کرج، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه متوجه شدند سارق در ساعات آخر شب با انتخاب خودروهای بدون لوازم بازدارنده به وسیله سیم و یا شاه‌کلید در خودروها را باز کرده و پس از سرقت لوازم داخل خودرو، آنها را در مناطق مختلف رها می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی البرز با بیان این‌که با انجام اقدامات پلیسی ردپای یکی از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای در این پرونده مشاهده شد که بلافاصله با هماهنگی قضایی، کارآگاهان به منزل نامبرده مراجعه کردند که مشخص شد متهم هیچ رفت و آمدی به منزل خود ندارد، تصریح کرد: در ادامه ماموران گشت کلانتری 34 گرمدره حین گشت‌زنی به متهم که در حال پرسه‌زنی در ساعات پایانی شب بوده مشکوک شده و پس از دستگیری وی با هماهنگی مقام قضایی، متهم به پلیس آگاهی منتقل می‌شود.
وی با بیان این‌که در تحقیقات تکمیلی، متهم در مواجهه با مدارک و مستندات دقیق کارآگاهان لب به اعتراف گشوده و به 9 فقره سرقت خودرو و 30 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تکمیل پرونده به دادسرا اعزام و با صدور قرار روانه زندان شد.
وی توصیه کرد: شهروندان با زدن قفل فرمان و تجهیز خودرو به دزدگیر و همچنین پارک نکردن خودرو در مناطق خلوت از سرقت خودروهای خود پیشگیری کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید