• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
سه شنبه 5 شهریور 1398
کد مطلب : 74943
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/0wKX
+
-

گازرسانی به ۴ منطقه در استان

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال‌و‌بختیاری از اتمام عملیات گازرسانی به ۴ منطقه استان با ۹۳ میلیارد و ۳۶۵ میلیون ریال هزینه در مناطق جنگلی، کوهستانی و سردسیر این استان خبر داد.

«سیامک حیدری» در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: مناطق روستایی معدن، گل کله و دره بید در شهرستان کیار و منطقه الهیه شهرستان بروجن با بیش از یک هزار انشعاب به‌زودی از گاز طبیعی برخوردار می‌شوند. 

وی طول اجرای شبکه گاز در حال انجام را بیش از ۱۷ کیلومتر ذکر کرد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده در یکی از روزهای پایانی هفته این روستاها به شبکه گاز متصل می‌شوند. 

حیدری از برخوردار شدن ۹۵ درصدی جمعیت شهری و روستایی این استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد و گفت: گازرسانی به مناطق دورافتاده و محروم در دستورکار دولت تدبیر و امید است. 

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری، با اشاره به این‌که بیش از ۳۰۲ هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی در استان برخوردارند، تصریح کرد: از ۴۰ شهر استان، ۳۹ شهر و از ۹۴۶ روستا و آبادی استان نیز ۴۶۴ روستا از گاز برخوردارشدند. 

 وی تعداد انشعابات نصب شده در استان را ۱۸۱ هزار و ۵۳۱ انشعاب اعلام کرد و گفت: از این تعداد یک‌هزار و ۵۸۰ مورد در سال جاری اجرا شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید