• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 5 شهریور 1398
کد مطلب : 74934
+
-

معرفی برترین‌های جشنواره ملی هنرهای تجسمی در ایلام

بیست‌ و ششمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان ایران که به میزبانی ایلام برگزار شده بود، با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد. به گزارش مهر، آیین اختتامیه این جشنواره ملی با حضور مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان محلی و هنرمندان در محل دانشگاه ایلام برگزار شد.

بر اساس اعلام هیات داوران این جشنواره، در بخش ارتباط تصویری این جشنواره زهرا انصاری از هرمزگان، در بخش تصویر‌سازی زینب قانعی بافقی از یزد، در بخش خوشنویسی مسعود نظری‌نژاد از خوزستان، در بخش طراحی الهام سلطان‌محمدی از تهران، در بخش عکاسی بهرام بیات از زنجان و در بخش مجسمه‌سازی زهرا دیاریان از تهران به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند. در بخش کاریکاتور نیز عارف نیازی از کرمانشاه، فاطمه موراسبانی از خراسان رضوی و در بخش نقاشی نیز ثمین قوچی از تهران به عنوان برتر معرفی شدند.

همچنین در این جشنواره در بخش عکاسی صبا شام‌بیاتی و پروانه کیانی‌مهر، در بخش مجسمه‌سازی رعنا حیدرزاده و آیناز رئوفیان، در بخش خوشنویسی نیما حسن‌پور و امیرعباس نصیری، در بخش گرافیک پگاه خاکساری و هومن مرادی، در بخش نقاشی فاطمه باقری و آیدا روزبیانی، در بخش طراحی هماالسادات اشرف منصوری و فرشید حیدری بالستانی، در بخش نگارگری میلاد بیلکی و شیما شهرابی فراهانی، در بخش تصویر‌سازی شیدا محمدی و در بخش کاریکاتور حورا سنچولی و علی راست‌رو به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.بنا بر این گزارش، پس از اعلام فراخوان این جشنواره، درمجموع 1300 اثر به دبیرخانه ارسال شد که پس از داوری، ۱۲۷ نفر مجوز حضور در جشنواره را کسب کردند.

این خبر را به اشتراک بگذارید