• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 5 شهریور 1398
کد مطلب : 74877
+
-

شهرداری خرم‌آباد ۱۵۲ میلیارد تومان بدهی دارد

سرپرست شهرداری خرم‌آباد اظهار کرد: شهرداری ۱۵۲ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف بدهی دارد که برای پرداخت آن زمان بسیاری نیاز است. به گزارش ایرنا، «رضا بردبار» با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر ۸۱ میلیارد تومان اعتبار برای شهرداری پیش‌بینی شده است که امیدواریم حدود ۵۰ درصد آن تخصیص یابد.

وی ادامه داد: هدف این است که در فضای خیلی آرام و بدون حاشیه به فکر توسعه شهر باشیم. زمانی برای واکاوی مسائل گذشته وجود ندارد. بردبار بیان کرد: از انتقاد همراه با انصاف استقبال می‌کنیم و هیچ‌گونه تبعیضی بین اصحاب رسانه وجود ندارد. همچنین سعی می‌کنیم آبروی از دست رفته شهرداری خرم‌آباد برگردد و مردم با این نهاد آشتی کنند.

سرپرست شهرداری خرم‌آباد افزود: بازسازی فضای شهری پس از سیل بر عهده شهرداری است. ۲۰ کیلومتر دیوار ساحلی در خرم‌آباد وجود دارد که فاقد پاشنه است و در نتیجه در آنجا فرسایش رخ می‌دهد. وی گفت: شهرداری‌های مناطق مختلف خرم‌آباد در حال لایروبی‌ رودخانه هستند.

اولین کار ما حفظ جان و مال مردم است به همین دلیل کانال‌ها تا شروع بارش‌های پاییز باید لایروبی شوند. بردبار در خصوص نظافت عمومی کانال‌های روباز خرم‌آباد هم بیان کرد: متاسفانه بخش عمده گرفتگی این کانال‌ها به دلیل رعایت نشدن نظافت عمومی توسط شهروندان است و باید در این زمینه فرهنگ‌سازی شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید