• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 5 شهریور 1398
کد مطلب : 74905
+
-

حوادث رانندگی در جاده‌های مرکزی 3 کشته بر جا گذاشت

رئیس پلیس فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی در مدت 2 روز در جاده‌های مواصلاتی این استان 3 کشته و ۲ مجروح بر جا گذاشت.

به گزارش ایرنا، سرهنگ «ایرج کهریزی» افزود: نخستین حادثه رانندگی بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی ‌ام‌وی‌ام در کیلومتر ۲ جاده ملایر-توره رخ داد که در این حادثه راننده و سرنشین خودرو بر اثر شدت جراحت‌های وارده در صحنه تصادف، جان خود را از دست دادند. وی بیان کرد: کارشناسان دایره حوادث رانندگی پلیس راه علت این حادثه را بی‌توجهی به جلو از سوی راننده خودرو عنوان کردند. 

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: در حادثه دیگری که بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو خاور با پژو ۴۰۵ در کیلومتر 7 جاده خنداب-ساروق به وقوع پیوست، راننده خودرو پژو ۴۰۵ بر اثر شدت جراحت‌ها در محل تصادف جان باخت و ۲ نفر از سرنشینان آن نیز مجروح و به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

 کهریزی اظهار کرد: بر اساس اعلام کارشناسان انحراف به چپ راننده خودرو پژو ۴۰۵ نسبت به کامیون علت وقوع این حادثه بوده است. وی افزود: بر اساس تحقیقات میدانی کارشناسان پلیس، رعایت نکردن سرعت مطمئن یکی از عوامل محوری وقوع بیشتر حوادث رانندگی در سطح محورهای موصلاتی است و با رعایت این مؤلفه مهم از سوی رانندگان، آمار تلفات جانی حوادث رانندگی سیر نزولی یافته و دیگر شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح جامعه نخواهیم بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید