• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 5 شهریور 1398
کد مطلب : 74891
+
-

تخفیف ویژه برای فروش زمین مسکن مهر

خبر
تخفیف ویژه برای فروش زمین مسکن مهر

طرح واگذاری زمین‌های مسکن مهر به ساکنان واحدهای ساخته‌شده در این اراضی مدت‌ها پیش در قالب یک طرح کلید خورد و دولت تصمیم گرفت با حذف عنوان «۹۹ ساله» مالکیت کامل مسکن مهر را به مردم واگذار کند.
به گزارش ایرنا، در همین راستا به منظور خدمت‌رسانی به مردم و تسهیل در خرید زمین، شرکت عمران شهر جدید هشتگرد برای اقشار مختلف جامعه تخفیف‌های مختلفی در نظر گرفت.
نایب‌رئیس هیأت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد ضمن اشاره به تخفیف‌های درنظر گرفته شده، اظهار داشت: شرکت عمران شهر جدید هشتگرد برای متقاضیانی که تمایل به پرداخت نقدی سهم عرصه و تسویه‌حساب کامل دارند، ۳۰ درصد تخفیف و برای متقاضیانی که به صورت اقساطی اقدام کنند، ۲۰ درصد نقد و الباقی به صورت پرداخت قسطی پنج‌ساله منظور کرده است.

«محمدعلی حاجی‌زاده» افزود: برای افرادی که تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی هستند، در صورت پرداخت نقدی علاوه بر ۳۰ درصد تخفیف، ۲۰ درصد تخفیف دیگر نیز لحاظ شده است.
نایب‌رئیس هیأت‌مدیره شرکت عمران هشتگرد از ارائه تخفیف ویژه افزون بر تخفیف‌های قبلی برای فروش زمین مسکن مهر این شهر خبر داد و گفت: علاوه بر تخفیف‌های قبلی به مناسبت اعیاد قربان و غدیر، ۱۵ درصد تخفیف برای فروش عرصه مسکن مهر به متقاضیان در نظر گرفته شده است.
حاجی‌زاده تصریح کرد:‌ این تخفیف‌ها بر اساس مصوبه مجمع عملیاتی شده است، در صورتی که متقاضیان تا پایان شهریور برای خرید عرصه به صورت نقدی اقدام کنند، می‌توانند زمین خود را به قیمت مناسبی خریداری کنند.
نایب‌رئیس هیأت‌‌مدیره شرکت عمران هشتگرد گفت: حدود ۸۲ پروژه مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد وجود دارد که قیمت کارشناسی حدود ۴۰ پروژه مشخص شده و مابقی قیمت‌ها نیز به‌زودی مشخص و فروش عرصه آنها نیز آغاز خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید