• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
دو شنبه 4 شهریور 1398
کد مطلب : 74517
+
-

راه اندازی خط ویژه تاکسی پل سیدالشهدا به سبزه میدان

راه اندازی خط ویژه تاکسی پل سیدالشهدا به سبزه میدان

خط ویژه تاکسی از پل سیدالشهدا به سمت سبزه‌میدان برای دسترسی راحت‌تر شهروندان زنجانی و مسافران از جنوب به شمال این شهر راه‌اندازی شد.

سرپرست مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری زنجان در گفت‌وگو با ایرنا افزود: پیش از این، مسیر عبور خودرو از سمت پل سیدالشهدا به سبزه‌میدان برای تردد شهروندان وجود نداشت.در مسیر جدید یک خط عبوری به صورت ویژه و سه خط عبوری به سمت پل سیدالشهدا تعریف شده است.

فرزاد جعفریه اضافه کرد: این اقدام بر مبنای مطالعات و نیازسنجی‌ها انجام شده است و از طرفی، رانندگان تاکسی نیز در این مسیر خواستار ایجاد چنین طرحی بودند که به سرانجام رسید.

وی ادامه داد: مشارکت و استقبال رانندگان تاکسی در تداوم این خط ویژه تاثیر بسزایی دارد و بررسی‌های انجام‌شده از وضعیت مناسب در این بخش حکایت دارد.

جعفریه با اشاره به اجرای ساماندهی خطوط حمل‌و‌نقل شهر زنجان اظهار کرد: خطوط ویژه برای تاکسی‌های درون‌شهری نیز لحاظ شده است، اما با توجه به تغییر الگوی تردد اتوبوس‌های درون‌شهری این طرح با دقت، به‌تدریج و با کار کارشناسی اجرا خواهد شد.

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری زنجان گفت: اجرای خطوط ویژه در این بخش مبتنی بر منافع شهروندان و رانندگان تاکسی درون‌شهری است و رعایت تمامی جوانب می‌تواند اثرگذاری بهتری داشته باشد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید