• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 3 شهریور 1398
کد مطلب : 74316
+
-

اجرای 2 طرح عمرانی در نیروگاه قم

یک بازارچه عرضه مستقیم کالا و مجموعه ورزشی ۶ هزار متری در منطقه نیروگاه قم ساخته می‌شود. به گزارش ایرنا، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: ساخت بازارچه مستقیم عرضه محصولات به زودی با تأمین زیرساخت‌های لازم در منطقه محروم‌نشین نیروگاه ساخته می‌شود. 

«محمود سیجانی» در دیدار مردمی مسئولان استان قم با اهالی منطقه نیروگاه افزود: ایجاد بازارچه عرضه مستقیم کالا و محصولات از دغدغه‌های اصلی مردم این منطقه است. وی اضافه کرد: روند ساخت و راه‌اندازی بازارچه عرضه مستقیم کالا در منطقه نیروگاه به زودی در جلسات تنظیم بازار استان بررسی خواهد شد. سیجانی گفت: برای پیگیری و شکایت‌های بازرسی‌های حوزه اصناف نیز به زودی واحدی مستقل در منطقه سید معصوم(ع) فعال می‌شود. 

شهردار منطقه ۶ قم نیز دراین دیدار بیان کرد: مناطق ۶ و ۲ شهر قم از مناطق محروم و کمتر برخودار قم بوده که بالغ بر نیمی از مردم استان نیز ساکن ۲ منطقه هستند. «علی حاتمی» گفت: سال گذشته ۳۰۰ هزار تن آسفالت در شهر قم توزیع شدکه بیش از ۴۰ هزار تن از آن در منطقه ۶ بود. وی با اشاره به مشکل کمبود زیرساخت‌ها و سرانه‌های اجتماعی بیان کرد: زیرساخت‌های شهری در این ۲ منطقه نسبت به مناطق دیگر کمتر است. حاتمی اظهار کرد: سالانه بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای پیشبرد مباحث سرمایه‌ای و هزینه‌ای در مناطق ۲ و ۶ مورد نیاز است. 

وی تأکید کرد: بهسازی بلوار حضرت معصومه در باند برگشت، ساخت بوستان شاهد، تکمیل سوله ورزشی منطقه ۶ و زیرسازی و آسفالت خیابان گلشن از پروژه‌های این منطقه همزمان با هفته دولت است. حاتمی اضافه کرد: روکش آسفالت میدان توحید حدفاصل میدان امینی بیات تا میدان نبوت، تکمیل رمپ لوپ‌های میدان معصومیه تا کمربندی و بهسازی و ساماندهی بلوار شهید تهرانی مقدم نیز در این هفته انجام می‌شود. وی بیان کرد: بودجه عمرانی مصوب سال ۹۸ شهرداری منطقه ۴۴۲ میلیارد ریال در قالب ۹ برنامه اصلی تصویب شده است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید