• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 3 شهریور 1398
کد مطلب : 74318
+
-

ساخت مجموعه ورزشی ۶ هزار متری

مدیر کل ورزش و جوانان قم گفت: برای احداث یک مجموعه ورزشی به مساحت بیش از ۶ هزار متر‌ مربع در منطقه نیروگاه این استان پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است. «رسول منعم» نیز دراین دیدار افزود: تملک این زمین برای احداث مجموعه ورزشی در مراحل پایانی خود قرار دارد و به‌زودی عملیات عمرانی آن آغاز خواهد شد. 

وی اضافه کرد: در بودجه سال آینده اداره کل ورزش و جوانان اعتبارات ویژه‌ای برای پیشبرد عملیات عمرانی این منطقه پیش‌بینی می‌شود. منعم ادامه داد: همچنین با رایزنی‌های صورت گرفته با نمایندگان استان قم در مجلس شورای اسلامی نیز تلاش می‌شود از اعتبارات و منابع ملی برای احداث این مجموعه ورزشی استفاده شود. 

وی با اشاره به وضعیت سرانه‌های ورزشی منطقه نیروگاه قم گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال‌های گذشته، چند مجموعه و سوله ورزشی در مناطق ۲ و ۶ شهر قم به بهره‌برداری رسیده است. وی بیان کرد: با این وجود اما هنوز منطقه از نظر سرانه‌های ورزشی دچار ضعف است و باید برای بهبود سرانه‌های ورزشی در آن برنامه‌‌ریزی مدونی صورت گیرد. 

مدیر کل ورزش و جوانان قم اظهار کرد: اگر متولیان مجموعه‌های ورزشی خصوصی در برنامه‌های توسعه‌ای، طرح‌های توجیهی مطلوبی ارائه دهند از تسهیلات در نظر گرفته شده بهره‌‌مند خواهند شد.

منعم گفت: با تعامل مطلوبی که بین شهرداری قم و اداره کل ورزش و جوانان در جریان است، روند افزایش سرانه‌های ورزشی در مناطق مختلف استان در روند مطلوب‌تری دنبال می‌شود.
وی همچنین اظهار کرد: ورزشکاران منطقه نیروگاه همواره در مسابقات ملی و بین‌المللی افتخارات ارزشمندی برای استان و کشور کسب کرده‌اند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید